וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: אוון הקטן מכולם

חן רוזנק

25.6.2007 / 17:31

סרט ההמשך של "ברוס הגדול מכולם", הפעם בכיכובו של סטיב קארל, לא הצליח להגיע לשיאים של קודמו. ואנג'לינה ג'ולי מה-זה מאוכזבת

"אוון הגדול מכולם", הוכיח שהוא לא ממש מגיע לקרסוליו של הסרט הקודם בסדרה, "ברוס הגדול מכולם", כשפתח בסוף השבוע הזה עם הכנסות של כ-32.1 מיליון דולר. הסיקוול לקומדיה הדתית של אולפני יוניברסל , לא הצליח להרוויח ולו חצי מקודמו, בכיכובו של ג'ים קארי, שהכניס בפתיחה שלו, לפני ארבע שנים, כ-68 מיליון דולר. כך לפי הערכות האולפנים בנוגע להכנסות הסרטים באולמות הקולנוע בארצות הברית, בסוף השבוע האחרון.

"אוון" הוא גם המפסיד הגדול ביותר מבין שני הסרטים: עלות הפקתו עמדה על 175 מיליון דולר, בעוד ש"ברוס", עלה רק 81 מיליון דולר. אחד ההסברים לנפילה הגדולה יכולה להיות העובדה שקארי, שהיה אחד הנכסים הגדולים של הסרט, לא נשאר לסיקוול. עם זאת, מורגן פרימן עדיין אלוהים, והמנהיג החדש הוא סטיב קארל, שזכה לתפקיד קטן בסרט האורגינלי.

במקום השני במצעד שוברי הקופות נמצא הפיצ'ר "1408", המבוסס על ספרו של סטיבן קינג והצליח לעשות פתיחה יחסית מרשימה ביחס לציפיות. סרט האימה בכיכובו של ג'ון קיוזאק התייצב על רווחים נאים של כ-20.2 מיליון דולר, והיה לעיבוד הסטיבן-קינגי הרווחי ביותר מכל הסרטים שנעשו על פי ספריו.

הסרט " A Mighty Heart", שעלה גם הוא בסוף השבוע האחרון, נכשל בקופות עם רווחים זעומים של 4 מיליון דולר. נתון די מפתיע בהתחשב בעובדה שכוכבת-העל אנג'לינה ג'ולי התמקמה בתפקיד הראשי. הדרמה סוחטת הדמעות, שעובדה על פי סיפורו האמיתי של העיתונאי דניאל פרל שנחטף ונרצח בפקיסטן, לוותה בהייפ רציני – אך כנראה שגם כל הנתונים הללו לא מבטיחים הצלחה בקרב הצופים, והסרט התברג במקום העשירי המאכזב.

"ארבעת המופלאים 2", שהתיישבו בשבוע שעבר על קצה המקום הראשון, נפלו השבוע בכ-65% מבחינת רווחי הסרט, אך התייצבו במקום השלישי. "אושן 13" חתמו על כסא מספר 4 בטבלה, וגם "שודדי הקריביים 3" ו"שרק 3" נותרו במצעד – במקומות 6 ו-8 בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully