וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חופשת קיץ" כובש את סיציליה

חן רוזנק

26.6.2007 / 9:42

דוד וולך זכה בפרס הבמאי הטוב ביותר, בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי טארומינה בעיר המאפיוזית. את המדליון קיבל מידיו של טורנטורה, במאי "סינמה פארדיסו" האגדי

שוב ושוב: אחרי שזכה בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל טרייבקה הנחשב בניו יורק, ובפרס הבימוי, התגלית והצילום בפסטיבל חיפה האחרון, סרטו של דוד וולך הצליח לכבוש את השופטים גם בפסטיבל טארומינה הסיציליאני שהעניקו ליוצרו את פרס הבמאי הטוב ביותר מטעמם.

וולך קיבל את הפרס בטקס שנעל בסוף השבוע את שנתו ה-53 של הפסטיבל, מידי הבמאי ג'וזפה טורנטורה, שהביא לעולם את הסרט "סינמה פארדיסו" וזכה לרטרוספקטיבה נרחבת במסגרת הפסטיבל.

בראש חבר השופטים עמד הבמאי הארגנטינאי, לואיז פאונזו והוא כלל גם את מנהל פסטיבל סאן פרנסיסקו,פטר סקלרט, הבמאי הסרבי גוראן פסקאלויץ, הבמאי המצרי מרוואן חמיד, והאמן הרב תחומי פרנקו בטיטו.

סרטו של וולך הוקרן במסגרת התחרות הרשמית "מדיטרניאה", בה מוקרנים מדי שנה שבעה סרטים בלבד הנבחרים על ידי הצוות האמנותי של הפסטיבל. השנה השתתפו בתחרות סרטים מאיטליה, ספרד, צרפת, מרוקו, טוניסיה, טורקיה וישראל.

"חופשת קיץ", בכיכובו של אסי דיין, יוקרן בקרוב בפסטיבלים הבינלאומיים במלבורן אוסטרליה, המבורג גרמניה, קופנהגן דנמרק וניו דלהי הודו, ויוקרן בארץ בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully