וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעות שון בארץ הקודש

חן רוזנק

28.6.2007 / 9:00

כוכב הדאנסהול הג'מייקני נחת בארץ אתמול אחר הצהריים לקראת המופע הערב, והכריז "רציתי לבוא לישראל כבר הרבה זמן"

מגובה בבלינג בלינג, משקפי דיסטנס כהים ומוש בן ארי אחד הגיע הזמר הג'מייקני הישר משדה התעופה למסיבת העיתונאים. למרבה הפלא אחרי עשרות שעות טיסה שהתחילה בבית בג'מייקה, המשיכה למיאמי ועברה דרך לונדון, הבחור נראה נמרץ במיוחד בפעם הראשונה שלו בארץ: "כבר התרגלתי לטיסות הארוכות האלה", אמר פול, "רציתי לבוא לישראל כבר הרבה זמן".

ארץ הקודש קסמה לגנגסטה הג'מייקני לא רק בגלל השמועה על המעריצים שמחכים לו כאן, אלא גם תודות לקשרי משפחה: "סבא שלי, שנפטר לפני כמה חודשים, היה יהודי-פורטוגזי. המשפחה שלי גדלה בג'מייקה ולדור שלי אין ממש קשר לשורשים היהודיים, לא ביקרתי בבית הכנסת כשהייתי קטן, אבל תמיד הרגשתי קרוב לדת היהודית".

לפי השמועות רגע לפני ההופעה הערב באמפי פארק ראשל"צ, הזמר עוד יקפוץ במסוק לשעתיים של ציפה בים המלח שלנו, אולי כדי לרענן את הראש ולשכוח ממה שמדאיג אותו בק-הום: "בג'מייקה האלימות גואה, לא כל האנשים זוכים לחינוך ויש הבדלי מעמדות. אני רוצה חיים טובים יותר למדינה שלי. אני לא רול מודל אבל יש לי אחריות לאנשים ואם אני יכול להעביר מסר טוב, אז למה לא? אני לא כאן כדי לחנך אלא כדי למצוא את האיזון בין בידור טוב ומסר חיובי".

את המסר שלו יעביר פול גם בירדן, התחנה הבאה אחרי ישראל, ובשאר מדינות אירופה בה יסתובב בשבועיים הקרובים. אחרי זה יחזור הביתה להמשיך לעבוד על אלבומו הבא, שאמור לצאת בנובמבר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully