וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגולגל בתוך נייר עיתון

סוכנויות הידיעות

1.7.2007 / 14:10

הדיסק החדש של פרינס,Planet Earth, יצורף בחינם למגזין "מייל אוף סאנדיי". סוני BMG הודיעה במחאה: לא נפיץ אותו בבריטניה

עותקי חינם של הדיסק החדש של כוכב הרוק פרינס יחולקו בכל גיליונות העיתון הבריטי "מייל און סאנדיי". תפוצת העיתון עומדת בדרך כלל על כ-2.3 מיליון עותקים. העותקים יחולקו באחד מסופי השבוע הקרובים.

המהלך עורר זעם רב בתעשיית התקליטים וגרם לחברת סוני BMG להודיע כי לא תפיץ את התקליט בבריטניה. הדיסק, Planet Earth, אמור להגיע למדפי החנויות רק בעוד כשלושה שבועות וחצי.

במקביל להפצת תקליטו עם "מייל און סאנדיי", הודיע פרינס גם כי בכוונתו לחלק עותקי חינם של הדיסק החדש שלו לכל הצופים ב-21 הופעותיו הצפויות בלונדון. פרינס חתום על הסכם הפצה ושיווק עולמי עם חברת התקליטים קולומביה, חטיבת של סוני BMG.

עם זאת, בעקבות הזרוע הבריטית של החברה, הודיעה קולומביה כי לא תשתתף בהפצת הדיסק. סוני BMG, חברת התקליטים השנייה בגודלה בעולם, מסרה בתגובה כי "לנוכח המספר העצום של העותקים שבו מדובר, נראה היה לנו כי הצעד המתבקש הוא לפטור את הקמעוניות בבריטניה מהצורך למכור את הדיסק".

הדיסק של פרינס לא יהיה הראשון שיצורף בחינם לגיליונות של העיתון "מייל און סאנדיי". בעבר כבר צורפו דיסקים של פיטר גבריאל ודולי פרטון ושל הלהקות דוראן דוראן ו-UB40.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully