וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

של מי הסודות האלה?

חן רוזנק

1.7.2007 / 17:10

הבמאי אבי נשר טוען כי שידור האודישנים לסרטו החדש באולפן שישי היה בהסכמת השחקניות, אך הוצא מהקשרו: "אם הייתי יכול לבטל את הראיון, הייתי עושה זאת". חדשות 2: "התנינו את שידור הכתבה באישור הבנות"

לא רק חלק מהשחקניות שהתייצבו לאודישנים לסרט "הסודות" הופתעו - לדבריהן - למצוא את קטעי הוידיאו החושפניים והלא ממש מחמיאים, בפריים טיים של ערוץ 2 בסוף השבוע האחרון, גם הבמאי אבי נשר ישב מול הכתבה באולפן שישי והופתע, לדבריו.

"הייתה צריכה להיות כתבה אחרת בכלל", מספר נשר, "על כמה שהשחקניות מוכשרות ומדהימות והיו מועמדות רציניות לסרט 'הסודות'. זה היה אמור להיות הצצה לשחקניות הבאות שיככבו אולי בסרטים שלי. אמרתי לחדשות 2 מי היו השחקניות שנראו לי מעניינות והדגשתי שכל אחת צריכה לתת אישור".

מסתבר שהדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות, ובין נבחרת השחקניות שזכתה לזמן מסך ביום שישי האחרון, שכללה בין השאר את דנה עדיני, אפרת בוימוולד, שירה וילנסקי ואגם רודברג, היו שטענו כי הדבר נעשה ללא ידיעתן ודיברו על "אונס מקצועי", לא פחות.

"זה גרם לי להרגיש מנוצלת", אומרת וילנסקי, "ביקשו ממני אישור לשדר את האודישן, אבל לא ידעתי שיראו קטעים שנוגעים לחיי הפרטיים (וילנסקי דיברה בקטע על אביה, ח"ר). נשר פגש אותי ואמר לי שמתכננים כתבה שתפרגן לפייבוריטיות שלו מהאודישנים, ולא חשבתי לרגע שיראו את הקטעים בהם אני מדברת על המשפחה שלי. לא ממש קיימו את מה שהבטיחו לי ועירבו את ההורים שלי. בפעם הבאה שיבקשו את אישורי לכתבה זו או אחרת, אבקש לראות את החומרים לפני "

"אני מחפש איפה אני לא הייתי בסדר, מרגיש איום ונורא", אמר נשר", טלפנתי לשירה להגיד לה כמה אני מרגיש רע בגלל עגמת הנפש שנגרמה לה. אני יודע שהיא הסכימה שישדרו את האודישן אבל היא לא חשבה שיעשו בו שימוש שכזה, וכך גם אני. השארתי הודעה גם לדנה עדיני ולאפרת בוימוולד"

"לא ננהל ויכוח עם נשר"

אחת השחקניות שבחרה לא להזדהות, סיפרה כי ביקשו ממנה אישור אך ורק לאזכור שמה כאחת מהמשתתפות באודישנים, ושבשום פנים ואופן לא דובר על הקרנת הקטע עצמו. היא הוסיפה כי הטענה כי אישרה את השידור, שקרית לחלוטין, וכי לא העלתה על דעתה ש"ישלבו את האודישן הפרטי שלי בכתבה"

לאחר שידור הכתבה, החליט השחקן יובל אברמוביץ' (שאינו קשור למקרה, ח"ר) לשלוח מכתב נזעם ליורם חטב, יו"ר איגוד שח"ם, בקריאה לגנות את נשר. "במאי שלא מכבד שחקנים מן הראוי ששחקנים וצופים לא יכבדו אותו", כתב.

מיחסי הציבור של הסרט נמסר כי "האודישנים שנראו בכתבה נבחרו מבין מאות וזאת לאחר הסכמתן של השחקניות המופיעות בהם, מתוך ידיעה ברורה ואמירה חד משמעית, כי אין לעשות שימוש בחומרים ללא אישורן… צר לנו, שחלק מהן טוענות שלא כך היו פני הדברים ועוד יותר צר לנו, על עוגמת הנפש שנגרמה להן שלא בכוונה."

נשר עצמו מעיד גם הוא כי לא ראה את האודישנים הללו כבר יותר משנתיים, ועדיין דאג יותר מכל שיבקשו אישור מן הבנות לפני הקרנתם: "נעשה בכתבה שימוש אחר באודישנים ממה שדובר עליו מלכתחילה. מבחינתי הכתבה הייתה אמורה להיות על מצוינות הדור הבא בקולנוע, על ה'נטע גרטי' החדשה, או ה'אניה בוקשטיין' החדשה, ואני חושב שלכן השחקניות הסכימו לתרום את האודישנים שלהן, ולכן הם גם נדהמו מהתוצאה הסופית. אני עדיין חושב שהן נראו שם מקסימות ונחמדות, אבל דעתי לא משנה בכלל אם נגרמה להן עוגמת נפש".

ענת גלובוס, דוברת חברת החדשות של ערוץ 2 מסרה בתגובה: "אנחנו קיבלנו את החומר מיחסי הציבור של הסרט, התנינו את שידור הכתבה באישור הבנות, ואכן נעשתה פנייה לשחקניות רבות והשתמשנו רק בבנות שנתנו את אישורן בכך. וחזרנו ואישרנו זאת שנית לפני שידור הכתבה... אנחנו לא מתכוננים לנהל ויכוח רטרואקטיבי עם נשר על מה שכבר סוכם"

בעקבות הסערה שהתעוררה סביב שידור "האודישן הגדול", הוסרה הכתבה אתמול מאתר האינטרנט של חדשות ערוץ 2. "הורדנו את הכתבה מכיוון שלא רצינו שהבנות יפגעו", הוסיפה גלובוס דוברת חברת החדשות של הערוץ.

(פרסום ראשון, 1.7.2007, 17:10)
(עדכון אחרון, 2.7.2007, 10:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully