וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינטו ופולק מפורגנים בניו יורק

חן רוזנק

2.7.2007 / 10:22

בסוף השבוע התקיימה בכורת המופע Rushes שיצרו בני הזוג עבור להקת המחול האמריקאית "פילובולוס". כל הכרטיסים נמכרו מראש

הזוג המוכשר של המחול הישראלי, הצליח לכבוש גם את לב הקהל הניו-יורקי הקשוח. פולק ופינטו עבדו ביחד עם רובי ברנט, אחד משלושת היוצרים והמנהלים האמנותיים של להקת "פילובלוס", והעלו בסוף השבוע בבכורה את היצירה Rushes.

היצירה הוצגה באולם של מוזיאון הגוגנהיים, במסגרת פסטיבל המחול האמריקאי,כשכל הכרטיסים למופעים נמכרו מראש.היצירה תוצג שוב בניו יורק במסגרת המופעים המתוכננים לפילובולוס בתיאטרון הג'ויס בניו יורק, החל מ-16 ביולי ועד 11 באוגוסט 2007.

בעקבות ההצלחה והתגובות החמות שוקלת הלהקה לשלב את העבודה החדשה בביקור הצפוי של להקת פילובולוס בישראל במסגרת הסדרה "מחול במשכן" בחודש ינואר 2008.

זו פעם ראשונה שהוצגה ברפרטואר של פילובולוס, יצירה שאת הכוריאוגרפיה שלה יצרו כוריאוגרפים שאינם חברי הלהקה. עד היום הציגה פילובולוס רק יצירות של אליסון צ'ייס ומוסס פנדלטון, מייסדי הלהקה, ושל המנהלים האמנותיים הנוכחיים, רובי ברנט, ג'ונתן וולקן ומייקל טרייסי.

"אחת העבודות החזקות ביותר שראינו אצל "פילובולוס" מזה שנים." כך נכתב במאמר באתר של פסטיבל המחול האמריקאי על היצירה.

להקת המחול ענבל פינטו תציג את יצירתם האחרונה של פינטו ופולק "שייקר", במסגרת פסטיבל מחול לוהט ביום שישי, 27 ביולי, שתי הופעות במרכז סוזן דלל. במהלך חודש אוגוסט יגיעו לארץ 2 רקדנים יפניים שיעבדו עם ענבל פיטו ואבשלום פולק ולהקתם על יצירה חדשה שתוצג בבכורה ביפן בנובמבר ובפסטיבל ישראל בחודש מאי 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully