וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: רטטוי מכרסם את מת לחיות

חן רוזנק

2.7.2007 / 14:15

סרט האנימציה על עכברוש הגורמה קלקל את החזרה של ברוס וויליס לתפקיד השוטר הקשוח, כשחטף לו את המקום הראשון בטבלת מכירות הכרטיסים בארה"ב

סוף השבוע האחרון הוכיח כי ארה"ב מעדיפה יצורים קטנים שעירים וחמדמדים על פני בלשי משטרה חסונים, שיעשו הכל כדי להצלים את העולם מאפוקליפסה. פיצ'ר האנימציה של פיקסאר, "רטטוי", נכנס בסוף השבוע הראשון להקרנתו הישר למקום הראשון ברשימת שוברי הקופות עם הכנסות ממכירת כרטיסים בשווי של 47.2 מיליון דולר, כשהוא משאיר את המקום השני ל"מת לחיות 4.0" של ברוס וויליס.

"רטטוי" הוקרן בכ-3,940 בתי קולנוע, ופתח עם הכנסות דומות לשני סרטי פיקסאר הראשונים, "צעצוע של סיפור" ו"באג לייף", אבל באופן משמעותי נמוכות יותר משאר הפיצ'רים של הסטודיו, כולל הסרט אחרון, "מכוניות" שהכניס 60.1 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

באולפנים סומכים על ילדי החופש הגדול שימשיכו ויעלו את סך הרווחים של הסרט, שכזכור יוקרן כאן אצלנו בפתיחת פסטיבל הקולנוע בירושלים, ב-5 ביולי, במקביל לעלייתו לאקרנים בארץ.

"מת לחיות 4.0" נכנס הישר למקום השני והמאכזב עבור וויליס, שחזר אחרי יותר מעשור לדמותו של ג'ון מק'קליין, והצליח לגרוף רק כ- 33.2 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, מה שהעמיד את סך הרווחים מהסרט, שעלה ביום רביעי, והוקרן ב-2,408 בתי קולנוע על 48.2 מיליון דולר. הרפתקאותיו של וויליס יגיעו לארץ גם כן ב-5 ביולי.

"אוון הגדול מכולם", סרט ההמשך ל"ברוס הגדול מכולם", שפתח במקום הראשון רק בשבוע שעבר, החליק הישר לשלב שלישי. כשהאדפטציה לרומן של סטיבן קינג, 1408, בכיכובו של ג'ון קיוזאק וסמואל ל' ג'קסון, נפלה מהמקום השני לרביעי.

הבלוקבסטרים "ארבעת המופלאים: עלייתו של הגולש הכסוף", "אושן "13 ו"שודדי הקאריביים:סוף העולם" הצליחו להישאר בעשירייה הפותחת. הדוקו השערורייתי (ממש מפתיע) של מייקל מור, Sicko, הגיע למקום התשיעי בשבוע הראשון שלו בהפצה ברחבי ארה"ב, עם 4.5 מיליון דולר.




טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully