וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים את הסטודיו של ג'ון פיל

חן רוזנק

2.7.2007 / 15:36

הדחפורים כבר מחכים ליד אולפן הבי.בי.סי בו הקליט השדר האגדי את הסשנים המפורסמים שלו עם הסמית'ס, לד זפלין, בלר, נירוונה ועוד שורה של להקות רוק נחשבות

למישהו בבי.בי.סי חסר איזה שק של סנטימנטים: בצעד מעציב במיוחד מסתבר שאנשי החברה מתכננים לסגור את הסטודיו המפורסם שלהם Maida Vale, במערב לונדון, בטענה שהוא אינו מתאים עבור "העידן הדיגיטלי של המאה ה-21" .

הסטודיו היה ביתו השני של השדרן הידוע ג'ון פיל, ובו הוקלטו סשנים חיים של טובי המוזיקאים, כשחלק מן הקטעים כבר הפכו לקלאסיקה. בין המתייצבים באולפן ניתן למצוא את הסמית'ס, לד זפלין, פאלפ, בלר, נירוונה ועוד נבחרת מוזיקאים נחשבים.

סגירת הסטודיו היא חלק מתכנית "ארגון מחדש" שמתכננים בבי.בי.סי.הרעיון שמאחורי סגירת הסטודיו הוא מכירתו של המקום ליזם עסקי, אך ההחלטה הסופית בעניין תתקבל רק בשנה הבאה.

בנובמבר האחרון, שנתיים לאחר מותו של פיל, יצאה סדרה של אוספים מהתכנית שלו בבי.בי.סי בשם "The Essential John Peel Collections". כל אוסף כזה איגד יחדיו את מיטב ההקלטות של להקה אחרת, שהופיעה בתכנית כמה פעמים במשך השנים, בינהן סוזי והבאנשיז, פאלפ, האוס אוף לאב ופי.ג'יי הארווי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully