וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש: שחקן ישראלי לתפקיד טרוריסט

2.7.2007 / 17:39

מפיקי הסרט ההוליוודי "בוגד", בכיכובו של השחקן האמריקאי דון צ'ידל, מלהקים בישראל את תפקידי הדמויות המזרח-תיכוניות, כך נודע לוואלה! תרבות. כן, שוב פעם רוצים אותנו בתור מחבלים

אחרי שהרשתות הנחשבות בי.בי.סי ו-HBO החליטו שארץ הקודש היא המקום בו ימלאו את מצבור שחקני הטרוריסטים שלהם, הוליווד ראתה כי טוב. לוואלה! תרבות נודע כי בימים אלה מלהקים בארץ שחקנים לסרט "בוגד", בכיכובו של השחקן האמריקאי דון צ'ידל ובבימוי של ג'פרי נשמנוף.

מפיקי הפיצ'ר מחפשים בישראל שחקנים בעלי אנגלית וערבית שפות אם, לשלל תפקידי מחבלים, בדרג זה או אחר. הסרט שמופק ע"י Overture Films ו- Mandeville Films, יצטלם בסוף אוגוסט במשך 12 שבועות, בלונדון, מרוקו, טורנטו וארה"ב.

"בוגד" מתוכנן להיות סרט אקשן שמתרחש במציאות בת ימינו של מחבלים מתאבדים, סוכנים חשאים, חפרפרות מודיעים ומשת"פים. צ'ידל, בתפקיד הראשי, יגלם את סמיר הורן, שכיר חרב שמתחבר לחוליית מחבלים ונשלח לתקוף את שגרירות ארה"ב בניס, צרפת, כשרק מאוחר יותר (זהירות, ספוילר) מגלים הצופים כי הורן שייך בעצם לחבר'ה הטובים ומשמש סוכן שתול של סוכנות ביון אמריקאית סודית, שיציל את ארה"ב מפני פיגוע מתוכנן.

צ'ידל כיכב בסרטים "לילות בוגי", "טראפיק", "אושן 11" והמשכיו ו"מלון רואנדה", והבמאי נשמנוף זכור לנו כתסריטאי הסרט "היום שאחרי מחר" וכבמאי של "הג'יגולו מת מצחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully