וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופר-מרקט של הסימפסונים הופך למציאות

הדר תדמור

3.7.2007 / 10:16

רשת 7 Eleven תהפוך חלק מסניפיה ל-Kwik-E-Mart, המרכול המפורסם של אפו ההודי, שימכרו מוצרים שהומצאו בסדרה

סמוך למועד ההקרנה של הסרט הראשון של המשפחה הצהובה ביותר בהיסטוריה של האנימציה, משפחת סימפסון, החליטה רשת חנויות הנוחות 7-Eleven להפוך 11 מסניפיה בארה"ב וסניף אחד בקנדה ל- Kwik-E-Mart, אותו מרכול מפורסם מהסדרה.

המרכולים יהיו העתקים של החנות המצוירת וחלק נכבד מהמוצרים שיימכרו ברשת יהיו מוצרים שהומצאו בסדרה, ביניהם קולה "באז", דגני בוקר "קראסטי-אוז", סופגניות ספרינקילישס ורודות, משקאות "סקווישי" קפואים ועוד. לעובדים בחנות יהיו מדים זהים למדיו של המוכר ההודי אפו, והם אף ילבשו תגית שעליהם יהיה כתוב "רוצה להיות אפו".

"אנחנו בעצם מחיים את החנות", אמרה סנדרה אולמדו, מנהלת שיווק העובדת עם 7-Eleven לסוכנות הידיעות רויטרס, והוסיפה: "אנחנו מפיחים חיים בדמויות המצוירות".

"ניסינו לפתח כמה שיותר מוצרים מהסדרה שאנחנו יודעים שהצרכנים חיכו 18 שנה שיגיעו לחנויות", אמר סטרלין היימן, מנהל התקציבים בחברת הפרסום טרייסי לוקי, והוסיף: "אנחנו נרגשים שזה הפך למציאות".

בנוסף למוצרים, אפשר גם למצוא סטיקרים של דמויות מהתוכנית, כמו "הצבע לקווימבי", ראש עיריית ספרינגפילד המצוירת. ברחבי החנות מפוזרות בובות קרטון גדולות של דמויות מהסדרה כך שנדמה שהדמויות המצוירות עורכות קניות ביחד עם הצרכנים. על חלון החנות מתנוסס המשפט השגור בידי אפו: "תודה על השוטטות בחנות, חזרו שוב".

המרת החנויות ל-Kwik-E-Mart של אפו היא מחווה ליציאת הסרט "משפחת סימפסון" לאקרנים בארה"ב ב-27 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully