וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם סנדלר לא יצטלם בארץ

חן רוזנק

3.7.2007 / 12:41

סרטו של הקומיקאי היהודי, "You Don't Mess with the Zohan", מחליף לוקיישן מתל אביב למקסיקו, כך נודע לוואלה! תרבות. אבל יש עוד תקווה, שחקנים ישראלים עדיין מועמדים לתפקידים הראשיים

צלמי הפאפרצי כבר היו בהיכון עם הפלאש, השטיח האדום כבר הוצא מהארון, אבל למרבה הצער אדם סנדלר לא יראה את פרצופו בארץ הקודש בקרוב. מסיבה שאינה ברורה אולפני קולמביה החליטו להעביר את צילומי סרטו החדש של הקומיקאי היהודי המצליח מתל אביב למקסיקו.

גורם בהפקה מסר לוואלה! תרבות כי עד שלשום תוכנן עוד כי הסרט יצטלם בישראל בחודש דצמבר, אך אתמול נודע לפתע כי כל הצילומים שתוכננו בארץ יבוצעו בחודש אוגוסט בארץ הטורטיות.

הרעיון לצלם בארץ נבע מאהבתו הרבה של סנדלר לישראל, ואכן במאי הסרט, דניס דוגן אף הגיע לכאן לסיור לוקיישנים לפני כמה חודשים. אך לבסוף הוחלט כי בארץ יבוצעו "צילומי חוצים" בלבד, כלומר יגיע לכאן צוות צילום משני, ללא הבמאי עצמו וללא סנדלר, אך ורק כדי לתפוס "רגעי אווירה", כמו שאומרים.

ביו הפרסומים הרבים בנוגע לסרט נאמר גם כי לירז צ'רכי ושרי גבעתי הן בין המועמדות לתפקיד אנדריאה, המהגרת הפלסטינית המתגוררת בארה"ב ועובדת עם סנדלר, אך מסתבר שהתפקיד אויש זה מכבר, ולא על ידי גברת כחול-לבן. מה שכן, יש עוד סיכוי לגאווה ישראלית: בין המועמדים לתפקידים הראשיים בסרט עדיין נמצאים שחקנים ישראלים.

עוד ליהוקים שנסגרו הם הקומיקאי רוב שניידר (חברו מסאטרדיי נייט לייב שבאופן קבוע מופיע בסרטיו של סנדלר), והזמרת מריה קארי, שתפציע בסרט בתפקיד עצמה. כזכור, הסרט "You Don't Mess with the Zohan", עוקב אחר דמותו של סנדלר שמגלם סוכן ביון ישראלי לשעבר, נאלץ לברוח לארה"ב ולכן מביים את מותו, עובר לניו יורק פותח מספרה, וחי תחת זהות בדויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully