וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחק צעידה

מייקלואיס, הבחור והקוביות, לוהק לתפקיד הראשי בסרטו של הבמאי הוותיק יואל זילברג, "הילוך חוזר". יגלם שחקן כדורסל שנקלע לרומן עם בחורה דתייה, מצלצל מוכר למישהו?

אם עד עכשיו בנות ישראל ריירו על הקוביות של מייקל לואיס בגודל טבעי, בקרוב הן יוכלו ליהנות מגופו השרירי פרוש על גבי המסך הגדול, כשזה יככב לראשונה בסרט קולנוע, "הילוך חוזר", קו-פרודוקציה ישראלית אמריקאית של הבמאי יואל זילברג.

לואיס שהחל את דרכו בקבוצת הכדורסל מכבי פתח תקווה, עוד לפני שפרץ לחיינו כתחליף יודה לוי, והפגין את כישורי המשחק שלו בפסטיגל גיבורי על ובסדרות "האלופה" ו"ראש גדול", לא יצטרך להתאמץ יותר מדי כדי להיכנס לדמות אותה יגלם בסרט: ילד שמנת צפון תל אביבי בשם רונן, בן להורים גרושים, אליל הבנות וכדורסלן מצטיין.

באחד ממשחקי ליגת העל לתיכונים עם קבוצת בית ספר מהשומרון, פוגש רונן ילדה דתייה שבאה לעודד את קבוצת בית ספרה, ומתפתח ביניהם סיפור אהבה בלתי אפשרי. שנאמר, אם "מרחק נגיעה" קטפה את פרסי האקדמיה לטלוויזיה, למה שגם אנחנו לא נצליח?

"הילוך חוזר", שנכתב במשותף על ידי יואל זילברג וליאור גלבוע ויבוים ע"י זילברג, יצולם ברובו בישראל, והליהוק המלא אליו יחל בעוד מספר שבועות. הסרט קיבל מענק פיתוח תסריט מקרן הקולנוע הישראלי, ובימים אלה מתנהל משא ומתן עם מספר חברות הפקה ישראליות על הצטרפות לפרוייקט.

יואל זילברג, בן ה-80, היה אחראי כבמאי, תסריטאי או מפיק לכמה מסרטי הבורקס-לייט הגדולים שנעשו בארצנו ביניהם "משפחת שימחון", "חסמבה ונערי ההפקר", "חכם גמליאל", "קוני למל בתל אביב", "אמי הגנרלית", "קוני למל בקהיר" ועוד. ברזומה של זילברג נמצאת גם סדרת הקאלט "רמת אביב ג'" ומספר סרטים הוליוודים מהאייטיז כמו "ברייקדנס" ו"למבדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully