וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד טראמפ ימשיך לפטר

חן רוזנק

8.7.2007 / 12:20

השמועות על מותה של "המתמחה" היו מוקדמות, ותוכניתו של המיליארדר תחזור לרשת NBC לעוד עונה אחת לפחות

כל מי שחשש שאת צמד המילים "אתה מפוטר!" הוא ישמע מעתה רק במקום העבודה שלו, יכול להירגע. דונלד טראמפ, האיש שהעניק למונח משמעות חדשה לגמרי בריאלטי שלו "המתמחה", בדרך חזרה למסך הטלוויזיה שלכם.

לפי גורמים בתעשייה, רשת אן.בי.סי ומפיקי התכנית "המתמחה" הסכימו להחזיר לחיים את הריאלטי של טייקון הנדל"ן לפחות לעוד עונה אחת, כך דווח בסוכנות הידיעות רויטרס.

רשת אן.בי.סי אמורה להכריז על חידוש התכנית במצגת עונת הקיץ בפני מבקרים בשבוע הבא, כחודשיים אחרי שהתבשרנו כי התכנית בדרך לבית הקברות של הפריים טיים.

אמנם לא התקבלה עדיין הודעה רישמית מאן.בי.סי, מצד המפיק בפועל של הסדרה או מטראמפ, אך כל שלושת הצדדים הודו בשבועות האחרונים כי הם מנהלים משא ומן על חזרה אפשרית של "המתמחה" למסך. אחד המקורבים למקבלי ההחלטות ברשת אמר כי "המתמחה" תחודש ותשודר במשך השנתיים הבאות. גורם נוסף אמר כי המפיקים קרובים לעסקה שתחזיר את הסדרה לעונה שביעית עם אופציה לחדש אותה גם לעונה שמינית.

כזכור "המתמחה" שהפכה את טראמפ מסתם מיליארדר למיליארדר שהוא גם כוכב טלוויזיה, הדרדרה בעקביות ברייטינג, עד שהושמטה לבסוף מעונת השידור 2007-8 של רשת אן.בי.סי. מפיקים ברשת סירבו לומר אז מה יעלה בגורלה של הסדרה, אך טראמפ חמום המוח הצהיר בגאון כי אף אחד לא יפטר אותו והוא יחפש משקיעים טלוויזיונים אחרים.

העונה השישית משודרת בארץ בימים אלה באקסטרה הוט, כשבמקביל משודרות בערוץ כל העונות ברצף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully