וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק בגן החיות

עומר בכר

8.7.2007 / 12:40

הוא תהה מה קורה כשמכניסים אצבע לבלנדר, הוא לא ידע מה עומד להתרחש. מה שנשאר מעומר בכר הוא מבקר טריילרים

זהב של שוטים

טריילר הוא הרי פרסומת כמו כל פרסומת. אנחנו יודעים, שכמו התמונה להמחשה מעל דוכן פאסט פוד, הוא יהיה שונה מהמנה עצמה. יש יוצאים מן הכלל, אבל לרוב אנחנו חשים את טעם ההחמצה במעבר מהטריילר לפיצ'ר. לכן, גם לטריילר לסרט החדש "The Golden Compass" אני מתייחס בחשדנות.

הטריילר מתחיל בניסיון לרכב על גבי סרטי "שר הטבעות". "ב- 2001 אולפני ניו ליין סינמה פתחו את הדלת לארץ התיכונה. בדצמבר, הם יקחו אתכם למסע אפי נוסף". מדוע צריך לעניין אותי שאותו אדם שחתום על הצ'ק לשר הטבעות נתן גושפנקה לסרט אחר? זה כמו ללכת למסעדה של אח של אהרוני. למרות זאת, חייבים לשבח את הוויז'ואל המוצלח של הטבעת הזהובה של פרודו שהופכת למצפן מוזהב בעת כתוביות הפתיחה.

ולגוף הטריילר: הצורה הקוהרנטית בה מועברת העלילה, וההבטחה לפנטזיה נוספת על עולם מקביל לשלנו, מצליחות ללחוץ על בלוטות הגיק שבי ולסקרן. מצד שני, מוזר שהקאסט המרשים שמככב בו נזנח בצד: אמנם מוזכרים ניקול קידמן, אווה גרין ודניאל קרייג, אבל לאן נעלמו מהכתוביות גם קווין בייקון, אריק באנה, וג'ון הרט?

ציון טריילר: מתפקד כמו סוכן מכירות מדלת לדלת.

קהל יעד: פנטזיונרים.

אהבה ודעה, תנומה

מפגע נוסף בדמות סרט נשים עתיד לעלות לאקרנים הקיץ. "Becoming Jane" מספר את סיפורה של סופרת הרומנים הדביקים ג'יין אוסטין. אן האת'ווי היפה נבחרה לגלם את הסופרת, שכמו גיבורות ספריה מתלבטת בין המסורת לתשוקה. עם כל הקושי שבדבר, ניסיתי לבדוק את הטריילר במשקפי העיתונאי החוקר שמוכן לעבור בדרך חתחתים בכדי להשיג את מבוקשו.

ובכן – הסרטון לא עומד בסטנדרטים של טריילר מודרני, בלשון המעטה. השניות הראשונות דווקא העלו שביב תקווה, אך כניסת הקריין במבטא הבריטי הכבד שבר אותו לאלפי רסיסים ורמס אותו בכרכרת הבנאליות שלו. למרות ההשקעה בסט ובתפאורה, הטריילר מזכיר הפקות הולמארק. התקופה הויקטוריאנית מעולם לא נראתה משעממת יותר. אני צריך זריקת טסטוסטרון דחוף.

ציון טריילר: הפקת הולמארק דלת תקציב

קהל יעד: נשים מאוהבות

חדירה כואבת

אין דרך להסביר את השתתפותם של שחקנים מליגת העל של הוליווד בהפקות-זוועה, אלא אם כמובן מבינים שמדובר בבצע כסף ישן וטוב. בסרט חדש שנושא את השם הלא מקורי בעליל "The Invasion", מגלמת ניקול קידמן אישה שמנסה לשרוד לבדה בעולם נגוע בחומר מסתורי מהחלל והופך אנשים לזומבים. מחד גיסא, אני הראשון שיברך על הפיכת ז'אנר הזומבים לפופולרי כל כך וששחקנית זוכת פרס האקדמיה נאותה להשתתף בו. מאידך, מדובר בזילות ז'אנר שאך לאחרונה זכה לעדנה מחודשת וקיבל גושפנקא מסחרית ואומנותית כאחד.

הטריילר מתחיל בשילוב קטעי וידאו אמיתיים מהחדשות שמספרים על נפילת עצם מהשמיים ובידודו על ידי נאסא בשל החשש לזיהום. בסצינה הבאה נראית ניקול קידמן הולכת ברחוב ורואה אדם מפרפר בחוסר אונים על הארץ. מומחה כלשהו לזומבים מסביר, שעל מנת להישאר בריאים, אסור להם להירדם עד שיימצא עבורם פתרון. אדם מסתורי מסביר שניתן להטעות את החייזומבים על ידי אי-הפגנת רגשות. הבעיה היא שלקידמן יש ילד, ורגשות אימהיים חזקים מכל דבר. גם מזומבים. הטריילר נגמר בנקודת שיא, כשניקול ובנה נתקעים בחניון מוקף מתים-חיים. האם הם ישרדו?

ציון טריילר: אכלו ת'ראש.

קהל יעד: מעריצי זומבים שזקוקים למנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully