וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפיק איציק קול הלך לעולמו

חן רוזנק

8.7.2007 / 16:31

יצחק (איציק) קול, שהיה אחת מן הדמויות המובילות בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע בארץ, נפטר הבוקר בגיל 75. "הוא היה אבי הרוחני" ספד לו יגאל שילון

מפיק הקולנוע והטלוויזיה, יצחק (איציק) קול הלך הבוקר לעולמו בגיל 75. קול השאיר אחריו שלושה ילדים ושמונה נכדים. הלוויתו תתקיים מחר ב-19:00 בבית העלמין ירקון.

יותר משלושים שנה היה איציק קול עמוד תווך בעסקי הקולנוע והטלוויזיה, וזכה לכינוי "מלך התעשייה". 15 שנה עמד בראש אולפני הרצליה, ובהמשך ניהל את אולפני ג.ג. הוא היה שותף להפקות רבות בטלוויזיה ובקולנוע ביניהן "השוטר אזולאי", "תעלת בלאומילך", "מציצים", "זה הסוד שלי", "הלהקה", "תשע בריבוע" ו"שחק אותה" עם דודו טופז.

"אני הגדרתי אותו שנים בתור 'אבי הרוחני'", נזכר יגאל שילון שעבד עם קול בימי אולפני הרצליה, "הוא קיבל אותי לעבודה ולימד אותי חלק גדול ממה שאני יודע. הוא היה אחד האנשים הכי חכמים שהיכרתי, איש מדהים, גם במאי גם יוצר גם מפיק וגם מנהל.

היה 'וורקוהוליק' בא ראשון למשרד והלך אחרון, העבודה הייתה כל חייו כמו שאני זוכר אותו. עבדנו ביחד בהמון פרוייקטים והקוריוז שאני הכי זוכר ממנו הוא כשרק באתי לעבודה הוא אמר 'תזכור שאתה במקצוע שכל החיים תצטרך לשלם על הכבוד שנותנים לך להיות במקצוע הזה'. וככה זה באמת היה המון שנים."

קול התגורר מספר שנים בלוס אנג'לס וכשחזר התמודד על המכרז לערוץ 2, הצטרף ומאוחר יותר גם עזב את חברת "רול תקשורת". בשנים האחרונות נטש את תעשיית הקולנוע והטלוויזיה והתרכז בפיתוח ושיווק פורמולה טבעית להתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully