וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזיקאים יוצרים תחת סטלה

חן רוזנק

10.7.2007 / 13:43

"העשב של השכן" ממשיכה במסורת ומפקידה את הקלטת שיר הפתיחה של העונה ה-3 בידי שלל אמנים. ג'ואן באאז, דה שינז, דונובן, רנדי ניומן והשחקן בילי בוב תורנטון הם בין הסטלנים התורנים

החיבור הכה טבעי ממילא בין מוזיקאים לחומר הירוק המתוק הוכיח עצמו כרווחי ביותר עבור יוצרי הסדרה "העשב של השכן". לאחר שבעונה הקודמת גייסו את אלביס קוסטלו, דאת' קאב פור קיוטי, רג'ינה ספקטור (שהתכנית שבה ביצעה את השיר שודרה בדיוק ביום המופע שלה בארץ) ועוד לטובת שיר הפתיחה, בחרו הפעם החבר'ה חובבי הסוטול 15 מוזיקאים שישמשו כמבצעי הנעימה בעונתה ה-3 של התכנית.

השיר "Little Boxes", שהוקלט במקור על ידי הזמרת מלוינה ריינולדס ב-1962, יזכה לעיבודים שונים על ידי זוכת פרס הגראמי למפעל חיים, ג'ואן באאז, דונובן, מייקל פרנטי (לשעבר סולן ספירהד ודיספוסיבל הירוז אוף היפהופרסי), להקת ההיפ-הופ אינדיבידואלז, הזמרת אנג'ליקה קידג'ו שזכתה לארבע מועמדויות לפרס הגראמי, הלהקה הלטינית קינקי, הרוקרים Man Man, להקת Persephone's Bees, להקת האינדי דה שינס והשחקן בילי בוב תורנטון. רנדי ניומן נמנה אף הוא על הקאדר המרשים וביצועו יפתח את הפרק הראשון בעונה.

כזכור הסדרה "העשב של השכן" היא אחת ההצלחות הגדולות של רשת "שואוטיים". כוכבת הסדרה מרי-לואיז פרקר זכתה בפרס גלובוס הזהב על משחקה בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר בקומדיה. בעונה השלישית יתארחו השחקנים מתיו מודין, קארי פישר ("מלחמת הכוכבים"), זואי דשאנל ומחצית מהאחיות אולסן בדמותה של מרי-קייט.

העונה השלישית תעלה ב- yes בהמשך השנה. שתי העונות הראשונות ישודרו החל מהיום, ה-10 ביולי, בשידור יומי בימים א'-ה' ב-22:50 בערוץ yes stars 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully