וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלאק אייד פיז לירושלים

חן רוזנק

11.7.2007 / 9:00

כמו שסיפרנו לכם כאן לראשונה, הרכב ההיפ-הופ הפאנקי יחזור לישראל לפסטיבל רוק בספטמבר. על הדרך נקבל גם את הלהקה המקורית מן הסרט The Commitments

לפני שנה הם הרעידו את בלומפילד הפעם הם עוברים לטדי. ב- 9 בספטמבר יחזרו חברי להקת הבלאק אייד פיז לביקור נוסף בישראל במסגרת פסטיבל "!Jerusalem Rocks". יחד עם החבורה המצ'וגעת תגיע לציון גם הלהקה המקורית מן הסרט The Commitments.

מאז שהתפננו להם בישראל בקיץ שעבר, וויל אי אם, פרגי, טאבו ואפל.די.אפ המשיכו להופיע ועבדו על אלבום האולפן החמישי שלהם, "From The Roots To Fruits", שאמור לצאת השנה. במקביל הוציאה פרגי את אלבום הסולו הלוהט שלה, "The Dutchess", בעזרתו האדיבה של וויל אי אם, שהפיק והתארח, וניצנצה לרגע בהופעות אורח בסרטם הכפול של קוונטין טרנטינו ורוברט רוזריגז, "גריינדהאוס".

וויל אי אם שהתעסק מהצד עם סרג'יו מנדז בניסיונות הסימפולים שלו עם מוזיקה ברזילאית, הספיק להשתעשע קצת גם עם להקת הבנות פוסיקט דולז בסינגל "Beep", ועם באסטה ריימז וקליס בשיר "I Love My Chick". במופע בארץ הוא יבצע השמעת בכורה לשירים מאלבום הסולו שלו שייצא ב-25 בספטמבר.

לארץ זבת חלב תגיע גם הלהקה האירית The Commitments, שיצרה את פסקול הסרט הידוע תחת אותו השם. הגרסאות שלה ל "Chain of Fools", "Mustang Sally", "Try a Little Tenderness" ואחרים עדיין מושמעות.

ב-20 השנים האחרונות לא התקיים בירושלים מופע בסדר גדול שכזה, כשלצד הבלאק אייד פיז והקומיטמנטס מתוכננים להפציע אמנים נוספים מהניכר. המארגנים מקווים כי האירוע יחזיר לירושלים את המקום כסמל לפלורליזם, תקווה ושלום.

" '!Jerusalem Rocks' נוצר מתוך אהבה גדולה לירושלים ומהכרה בכוח של המוסיקה לשנות", הצהיר כרמי וורטמן מייסד ומפיק הפסטיבל, שברזומה שלו תמצאו גם את "פסטיבל בשקל", "אני מאמין שמוסיקה היא דרך מצוינת לשבור מחסומים בין בני אדם".

רשימת המארגנים כולל גם את יעקב נר-דויד, מייסד ודירקטור, ברייאן שטיינר, מפיק שותף, יונתן שוורץ, מנהל אומנותי, ג'ף פולבר, מייסד ויהודה כ"ץ, מייסד ויועץ אומנותי. רשימת השותפים כוללת את "ירושלים דיגיטלית", עמותה ללא מטרות רווח שנוסדה ע"י נר דויד במטרה לפתח ולהניע פרויקטים חדשניים בעיר, ונותנת חסות לפסטיבל והקרן לירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully