וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שב"ק ס' מתאחדים

חן רוזנק

11.7.2007 / 11:15

זה רשמי: אחרי שסיפרנו לכם כי הרכב ההיפ-הופ הראשון בציון חוזר לבמה, הכריזו הבוקר החברים על מופע איחוד ב-23 באוגוסט באמפי פארק רעננה. יהיה פיצוץ

יח"צ - חד פעמי

צילום: דניאל יעקובוביץ'
עריכה: שגיא צורף

מוקי, פילוני, מירו, חמי, פלומפי B, דוידי וג'יימס, חברי ההרכב המקורי של שב"ק ס', הודיעו הבוקר קבל עם ועדה על האיחוד המיוחל. אחרי שסיפרנו לכם כי מכופפי הבננות מתכננים קאמבק, הכריזה החבורה הבוקר במסיבת עיתונאים על חזרה לבמה ב-23 באוגוסט באמפי פארק רעננה.

כרגע מדובר בהופעה חד-פעמית בלבד, כשהחבר'ה לא שוללים סיבוב הופעות בעתיד או אלבום חדש. החבר-החסר נמרוד רשף, שהפציע בחיי הלהקה באלבום השני "עטיפה של ממתק", ונעלם מיד אחר כך, לא יגיע לערב החגיגי. כשנשאלו על נפקדותו של נימי-נים העדיף מוקי לקחת את המושכות לידיו ושיחרר "אין תגובה" לקוני וחשוד למדי.

אחרי חרושת השמועות בסצנת ההיפ-הופ המקומית והמיני-איחוד בברזילי, סיפרו חלוצי הז'אנר מיבנה שהקאמבק הקרוב יכלול אורחים מיוחדים שיקפצו למופע וגם חומרים מקריירת הסולו של חברי הלהקה, כמו אלבומיו של מוקי ושל הצמד "חלוצי החלל", הלא הם מירו וחמי.

לשאלה מה דעתם על מצב שוק המוזיקה השחורה בארץ סיפר מוקי כי הוא שמע לאחרונה שמייקל לואיס מוציא אלבום היפ-הופ. זה השיא אליו הגיעה הסצנה, אמר מוקי. לשאלה המתבקשת האם יש דואט בפתח, גיחך מוקי והכריז "מייקל אם אתה רואה את זה, אל תתקשר אלי".

תתקעו בחצוצרה

14 שנה אחרי שקמו, שבע שנים אחרי שהתפרקו, וארבע שנים אחרי שהתאחדו לראשונה במסגרת ערב "עשור לגרוב הישראלי", שבק ס' שוב כאן. ילדי הגאנג'ה הוציאו את אלבומם הראשון ב-1995, ושילבו ראפ Fאנק והיפ-הופ תחת ידיו של המאסטר יוסי פיין, שהפיק מוזיקלית את התקליט. אחרי הבכורה המוצלחת עברה שבק ס' תהפוכות רבות בסופן פרשו מירו וחמי לטובת הרכב משלהם, חלוצי החלל. במקומם הצטרף כוכב ערוץ הילדים דאז, נמרוד "נימי-נים" רשף, שפרש מההרכב לאחר האלבום השני, "עטיפה של ממתק", אז חזרו אליו מירו וחמי.

הלהקה הוציאה אלבום הופעה ב-1998, ולקראת אלבומה הרביעי והאחרון נסעה לג'מייקה שם עבדה על "כנען 2000", שיצא בהפקתו המוזיקלית של פילוני. אחרי שהתפרקה הלהקה-האם חמי ומירו התמקדו בחלוצי החלל, ומוקי השיק את קריירת הסולו המוצלחת שלו בעזרתו האדיבה של פילוני, עם אלבומו "שמע ישראל", שיצא ב-2001 והגיע לזהב. לפני שנתיים הוציא את "עוקף מלמעלה", יחד עם פילוני, בלייבל של השניים "שבק מיוזיק", ובשנה החולפת הפגין מוקי את כישרון המשחק שלו במחזמר "הלהקה" בהבימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully