וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגע בול

מיכל רונאל

13.7.2007 / 5:38

די ג'יי אסולט מגיע הלילה למחוזותינו, לעלוב בכם עד שלא תוכלו להפסיק לנענע את הבוטי. מיכל רונאל על האיש ותסמונת הטורט

אחת הסכנות הגדולות ביותר שאורבות לכל מי שחשקה נפשו לכתוב על מוזיקה באופן פומבי היא סכנת הלבנבנות. הנטייה המעיקה הזו, של העמסת אינספור שמות תואר מתלהמים על מושא מסכן אחד – בתקווה להשאיר על הקוראים איזה רושם עמום של מהותו של אמן כזה או אחר – היא מתכון ברור לטקסט מבאס, שמרצה רק את כותבו. מלים כמו "זיעה", "סולו", "חיים", "קצב", עלולות למצוא את עצמן נארגות לתוך מלמול חסר פשר, שנועד בתחילתו של עניין לתת איזה מושג, את קצה-קצהו של ה' צבאות: הקונטקסט.

למה נדרשנו לסוגיה המעציבה הזו? בגלל שהלילה מגיע למחוזותינו די.ג'יי אסולט (assault), בחור שאין כמו פשפוש בקרביו כדי להצית את אימת הלבנבנות. אכן, קרביו של די.ג'יי אסולט מלאים בכל מה שמזיע, מפמפם, מנענע – ותעצרו אותי אם אתם מרגישים שכבר שמעתם את זה. מבינים את הווייב הלבנבן? ככל שננסה יותר לתפוס משהו מהמוג'ו של די.ג'יי אסולט, כך נידונו להישאר עם שלושת-רבעי תאוותנו בידינו, ושום דבר חוץ מזה. בעיקר במקרה של אסולט, נדמה שהדבר הכי נכון לעשות כדי לגרד מעט מהמהות שלו, יהיה למנות כמה מהטרקים הנודעים שלו, ולתת להם לדבר בעד עצמם: Love The Pussy, Hoes Get Naked, וכמובן – Ass N' Titties הבלתי-נשכח.

חוץ מלציין את הכותרות החמודות האלה, אפשר לעשות עוד כמה דברים. למשל, להזכיר שאסולט, אחד מעמודי התווך של הגטו-טק (אלקטרו-פאנק-האוסי-טכנואידי-פורנוגרפי), הוא עוד אחד משורה ארוכה של ילידי דטרויט שהתחנכו על ברכי הרדיו המופלא של העיר (תחשבו 88 FM, פלוס מינון גבוה של טל השילוני) – כאלה שבמידה רבה, ההאזנה לרדיו תרמה להפיכתם לענקי מוזיקה אלקטרונית, שיזכירו בכל ראיון אפשרי את המשמעות העצומה שהיתה עבורם לגלי האתר (תחשבו "קולות החיילים" בגלגלצ).

חוץ משינון הנתון הזה, אופציה אחרת היא להעיף מבט באחד מהסרטונים הללוזה או בזה, רק כדי להתרשם מהצלילים (הקליפים ההזויים הם לא רשמיים, אלא תוצרת מעריצים בלי הרבה חיים מסביב). אפשר גם להסתובב קצת במייספייס של האיש, ואם כבר – אז לגלוש גם לזה של בת זוגתו (הפרופיל שלה מסווג כפרטי, אבל שווה לקפוץ רק בשביל המשנה הסדורה שלה בדבר ייעוץ ארגוני). אבל, חברים וחברות, יותר מהכל, כדי לקלוט קצת יותר מדי.ג'יי אסולט, האיש ופועלו – עשו לעצמכם טובה גדולה וסורו הערב (שישי) למועדון הכליף. תפגשו שם, לשמחתכם ולשמחת העכוז שלכם, גם את כלבתא, צמד בוטניקה, שוקולאב ועוד רבים ומנענעים (והנה, טקסט נוסף צנח היישר למלכודת הלבנבנה של נענוע העכוז. כשזה בלתי נמנע, זה בלתי נמנע). האנשים הנחמדים האלה יתמכו בכוכב אסולט, כשהוא מפלס את דרכו אל אזור החלציים שלכם ומסייע לכם – ולו לשעות ספורות – להימלט מהלבנבנות הפושה בכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully