וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנד אפ בשפת הסימנים

חן רוזנק

12.7.2007 / 13:11

נבחרת קומיקאים התגייסה למופע לטובת ציבור החרשים וכבדי השמיעה. מאחורי הצחוקים מסתתר גם מסר- להנגיש כמה שיותר אירועים לבעלי מוגבלויות

שורה של סטנד אפיסטים תלמד הערב (ה-12 ביולי), שהקהל לא חייב לשמוע את הבדיחה שלהם כדי לצחוק מהפאנץ'- ליין שהם מספקים. ארז שלם, מתוכנית "הלילה עם ליאור שליין", דובדבני וקובץ', מתוכניתו של יאיר לפיד, ארז קליימן, מתוכניתם של שי ודרור והמופע "של המי החרשים האלה בכלל!" (בסגנון "של מי השורה הזאת") יחכו הערב ב-21:00 לבאי צוותא בת"א.

המכון לקידום החרש ותא הסטודנטים החרשים וכבדי השמיעה יזמו את האירוע, שיונגש לכולם, ויכלול תרגום סימולטאני לשפת הסימנים, תמלול ומערכת FM, אך יוגבל לגילאי 18 ומעלה.

"הרעיון לקיים ערב סטנד-אפ בא מהסטודנטים החרשים וכבדי השמיעה", אומרת יעל קקון, מנהלת המכון לקידום החרש, המפעיל במסגרת המכון את מרכז התמיכה לסטודנטים חרשים וכבדי שמיעה. "הכוונה להנגיש את מופע הסטנד-אפ לציבור השומעים דווקא, ולא לחרשים וכבדי השמיעה...הערב הזה נועד לתת לסטודנטים החרשים וכבדי השמיעה ערב חוויתי הומוריסטי ולשלוח מסר חד וברור לחברה, להנגיש יותר ויותר אירועים גם למען ציבור החרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully