וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Akon יופיע בארץ

חן רוזנק

15.7.2007 / 7:00

מוזיקאי ה- R&B, שזכה לעיקר פרסומו בזכות ציוצי הרקע שביצע לגוון סטפני, אמינם וסנופ דוגי דוג, יגיע בעוד שבועיים להופעה אחת בהאנגר 11

אחרי ששון פול קפץ לבקר את היושבים בציון, סצנת ההיפ-הופ מקבלת לחיקה אורח נוסף – הזמר אייקון שיגיע להופעה אחת בישראל, במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי שלו, בהאנגר 11 בת"א ב-29 ביולי. הגנגסטה מסנט לואיס, שמוכר בעיקר בזכות שיתופי הפעולה שלו עם אושיות הסצנה מסנופ דוגי דוג, דרך אמינם ועד לגוון סטפני, יגיע לארץ בפעם הראשונה.

אייקון, שנולד תחת השם אליאאון טיאם, נושא רזומה לא מבוטל של הסתבכות בעסקת סמים, ישיבה בכלא וכמו בכל סרט הוליוודי על החיים הקשים בגטו, גם הצלחה מפתיעה וים של מזומנים בהמשך. אייקון התגלה לאחר שאחיו החורג שלח קלטות דמו שלו לחברות תקליטים, ללא ידיעתו, וזו לקחה את המוזיקאי תחת חסותה. לפני שלוש שנים הוציא את אלבום הבכורה שלו "Trouble" , ובנובמבר 2006 שחרר את אלבומו השני "Konvicted.

הלהיטים הגדולים שלו הם, "Smack That" שהוקלט בשיתוף עם אמינם וזיכה אותו בפרס הגראמי על השיר הטוב ביותר, "I Wanna Love You" עם סנופ דוגי דוג, "The Sweet Escape" ביחד עם גוון סטפאני ו"Don't Matter" שיצא לאחרונה והגיע למקום הראשון במצעד האמריקאי.

כיאה לכל בחור מה"הומי" גם אייקון שלנו לא יתחמק מסיפורי הכנופיות המשתוללות ברחובות - מנהלו האישי נרצח במכוניתו בסוף שנת 2005, לאחר שהוא עצמו היה באותה המכונית בזמן הרצח ונפצע בכתפו, ואלבומו האחרון מוקדש לו. וכמי שיודע שרק איש אשכולות אמיתי מצליח להשיג כמה שיותר ירוקים, אייקון לא ממצה את כל זמנו במוזיקה והקים לאחרונה חברת הלבשה משלו בשם "Konvict Clothing" , ובנוסף הוא מתכנן להשתתף בסרט על חייו. אה, ועוד פרט מעניין וביזארי כאחד – אייקון מוסלמי, וכמאמין בדתו של מוחמד הוא נשוי לשלוש נשים. פוליגמיה- ריספקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully