וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאליטי דוגי סטייל

חן רוזנק

15.7.2007 / 11:40

מצלמות הטלוויזיה ילוו את הראפר סנופ דוג ומשפחתו 24 שעות, בסדרה חדשה שתעלה בערוץ !E. ריאליטיזל שוויזל

אחרי משפחת אוסבורן, הזוג סימפסון (עם הציטוט הבלתי נשכח "טונה זה עוף מן הים"), אנה ניקול (השם ייקום דמה) וויקטוריה ודיויד בקהאם, הריאלטי עובר להארד-קור היפ-הופ: סנופ דוגי דוג ומשפחתו יקבלו תכנית משלהם בערוץ !E.

סנופ דוג לא מסתפק בסרטי הפורנו מבית הייצור הפרטי שלו, ורוצה להראות לעולם את הצדדים היותר מצודדים שלו. בסדרה בכיכובו הצופים יזכו לראות את הראפר מטפח את הקריירה המוזיקלית שלו, מקיים פגישות עסקים, מעביר את זמנו בסשני הקלטות, וכיאה לתדמית החדשה של "גוד בוי פרום דה הוד", שהוא מנסה לאמץ, גם בתפקידו כמייסד ליגת פוטובול לצעירים.

הכוכב בן ה-35, שיידוע גם כקלוין ברודוס ג'וניור, משמש כאב לשני בנים ובת ובעל לשאנטה, מה שלא הפריע לו להמשיך ולהתנגש עם רשויות החוק, בין אם זה במעצרים על החזקת הירואין, קוקאין ושאר מטעמים, ובין אם זה כשכניסתו לאוסטרליה ולאנגליה נמנעה מוקדם יותר השנה.

בערוץ !E קיימו מסיבת עיתונאים בה הכריזו כי הראפר/מפיק/שחקן ומשפחתו יהיו במרכז תכנית באורך חצי שעה, שתעלה בבכורה בסוף השנה. "סנופ דוג הוא, ללא ספק, אחד מהאנשים היותר כריזמטיים ומסקרנים בתרבות הפופ כיום", אמר מנכ"ל רשת !E, "יש לו קהל מעריצים שתופס אותו כמלך ההיפ-הופ, אבל מה שהכי מעניין בו זה הצד שהאנשים לא מכירים". גורמים בערוץ הוסיפו כי התכנית תהיה "משעשעת וכובשת לב" ותראה את הראפר משלב בין חיי המשפחה לעולם ההארד-קור היפ-הופ.

סנופ דוג הוציא עד היום 8 אלבומים שהגיעו למעמד פלטינה, האחרון שבהם היה "Tha Blue Carpet Treatment". הוא גם הנחה את תכנית הרדיו Welcome to da Chuuch with Big" Snoop Dogg", והוא משמש כמפיק בפועל של ערוץ מוזיקת היפ-הופ "the Rhyme". חברת הפקת הסרטים שלו "סנופאדליק" יוציאו בקרוב את " Adventures of Tha Blue Carpet Treatment", די.וי.די עם 10 סרטי אנימציה לשירים שבאלבומו האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully