וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: פוטר כישף את הצופים

חן רוזנק

16.7.2007 / 11:37

"הארי פוטר ומסדר עוף החול" התעופף היישר מהוגוורטס לראש הטבלה בסוף השבוע האחרון, עם רווחים בסך 77.4 מיליון דולר

ההיסטריה סביב הקוסם הממושקף בעיצומה: הסרט החמישי בסדרה כישף את דרכו לראש רשימת שוברי הקופות בארה"ב בסוף השבוע האחרון עם מכירת כרטיסים בשווי 77.4 מיליון דולר. עוד מדווחים האולפנים כי בחמשת הימים בהם פוטר וחבריו בעלי הכוחות העל-טבעיים נמצאים כבר באקרנים הם הספיקו לגרוף כ-140 מיליון דולר.

דניאל רדקליף, בתפקיד שייזכר לו לדיראון עולם, הצליח לשבור את השיא לבכורה בארה"ב ובקנדה ביום רביעי האחרון, כשהוא מתעלה על הקודם שהחזיק בתואר, "שרק 2", שגרף 128.9 מיליון דולר, אחרי חמישה ימי הקרנה בזמנו.

"הארי פוטר ומסדר עוף החול" מכר יותר כרטיסים בחמשת ימי ההקרנה הראשונים שלו מאשר שלושת הסרטים הראשונים בסדרה, בשבוע ההקרנה הראשון שלהם, וצועד רק מאחורי הסרט הקודם והרביעי בסדרה, "הארי פוטר וגביע האש", שהרוויח 146 מיליון דולר בשבעת ימי ההקרנה הראשונים שלו.

הספר השביעי והאחרון בסדרה של רולינג, "Harry Potter and the Deathly Hallows" יגיע לחנויות בלילה שבין 20 ו-21 ביולי. באולפני האחים וורנר לא מזבזים אף רגע ועובדים כבר על הסרטים 6 ו-7 במספר.

סך הכל, ארבעת הסרטים הראשונים הרוויחו 3.5 מיליארד דולר ברחבי העולם, והפכו סופרת בריטית אחת, שנהגה לשרבט על מפיות, לאישה מאושרת מאוד.

רובוטריקים, התקיפו!

בינתיים, האלוף משבוע שעבר, "הרובוטריקים", גירד עוד 36 מיליון דולר בקופות בארה"ב ובקנדה, וירד למקום השני בטבלה. הסרט הדרדר ב-49% מאז שבוע שעבר, והרווחים הכוללים שלו עומדים כרגע על 223 מיליון דולר. עם זאת, תוך עשרה ימים "הרובוטריקים" הפך להיות הסרט הרווחי ביותר של הבמאי מייקל ביי, כשהתעלה על "ארמאגדון", שהרוויח 201 מיליון דולר בזמנו.

במקום השלישי נמצא סרט האנימציה של דיסני, "רטטוי", שהרוויח בסוף השבוע 18 מיליון דולר, ירידה של 38 אחוזים משבוע שעבר, והרווחים הכוללים שלו עומדים על 143 מיליון דולר.

מקום אחד למטה נמצא ברוס ויליס ו"מת לחיות 4.0" שלו עם 10.8 מיליון דולר בסופ"ש, מה שמביא את סך רווחיו עד כה לסכום של 103 מיליון דולר.

בסוף החמישייה הפותחת נמצאת הקומדייה הרומנטית בכיכובם של רובין וויליאמס ומנדי מור, "רשיון נישואים", שגרפה 7.4 מיליון דולר בסופ"ש. עד כה רווחיו של הסרט, בו וויליאמס מגלם כומר המעביר סדנת נישואים למור ובן זוגה, עומדים על 30.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully