וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף של ספר הארי פוטר האחרון דלף?

חן רוזנק

16.7.2007 / 12:56

מסתמן שבעזרת עותק גנוב ומצלמה דיגטלית, הצליח גולש אחד לספק לעולם את העמודים האחרונים בספר השביעי בסדרת הארי פוטר. דפק את המערכת

ככל הנראה ההסוואה, האבטחה וההיסטריה המוגזמת סביב הגעתו לחנויות של הספר האחרון בסדרת "הארי פוטר", לא עזרה למוציאים לאור למנוע ספויילר של הרגע האחרון. לוחם חופש אחד, שמגולם בדמותו של גולש אינטרנט, הצליח ככל הנראה לקבל לידיו עותק של הספר, לסרוק ממנו עמודים נבחרים, ולהעלות אותם לרשת.

באתר האינטרנט Digg ניתן לראות את האפילוג של הספר החדש, Harry Potter and the Deathly Hallows, שנקרא "אחרי 19 שנה" ונפתח בשורה "Autumn Seemed To Arrive Suddenly That Year", (נדמה שבאותה השנה, הסתיו הגיע לפתע).

בזמן האחרון לא ניתן היה להתחמק מהצלקת בצורת הברק, לאחר שהסופרת ג'יי קיי רולינג הודיעה כי בספר האחרון שתי דמויות יחזירו את נשמתן לבורא עולם. בניגוד לשמועות שצצו תחת כל בלוג רענן, המילה האחרונה בספר איננה Scar אלא Well.

כזכור, הספר שיגיע לחנויות הספרים ב-21 ביולי, שבר את שיא ההזמנות המוקדמות באמאזון עם 1.6 מיליון איש שכבר הבטיחו לעצמם עותק. לאחר פירסום העמודים החסויים, עלתה באתר בקשה של שאר הקוראים לא לפרסם עוד ספויילרים של הספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully