וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו מוסרי לצד אדם סנלדר

ישחק את חברו הטוב של הקומיקאי היהודי בסרטו החדש, "You Don't Mess with the Zohan", שהיה אמור להצטלם בישראל. מסתמן שעודד מנשה ומנשה נוי גם בדרך לסט

לא מזמן סיפרנו לכם כי אדם סנדלר לא יראה את פרצופו בארץ הקודש, לאחר שצילומי סרטו החדש עברו לוקיישן, מת"א למקסיקו. עכשיו, אנחנו מחזירים לכם את החיוך לפנים עם קצת גאווה מקומית: השחקן עידו מוסרי לוהק לסרט המדובר, "You Don't Mess with the Zohan", בתור חברו הטוב של אדם סנלדר, לא פחות ולא יותר. כפי שנודע לתכנית ערב טוב עם גיא פינס, מוסרי נסע בשבוע החולף לחו"ל, כדי לסגור את הפרטים האחרונים בחוזה.

כזכור, סנדלר מגלם סוכן ביון ישראלי לשעבר, שנאלץ לברוח לארה"ב ולכן מביים את מותו, עובר לניו יורק פותח מספרה, וחי תחת זהות בדויה. מוסרי,שכיכב עד לא מזמן ב"השיר שלנו", ומשתתף בימים אלה בהצגה של תיאטרון הקאמרי והבימה, "חברון", יגלם את הבסט באדי שלו, בעל חנות אלקטרוניקה.

מי שעוד בדרך לארוז את מטלטליהם הם ההאבי של עדן הראל, עודד מנשה, והשחקן מנשה נוי, שנסעו לאחרונה ללוס אנג'לס על מנת לעשות "מאצ'ינג", מעין התאמה אחרונה לתפקיד, והמשא ומתן על השתתפותם בפיצ'ר נמצא בשלבים מתקדמים ביותר.

שמה של שחקנית ישראלית נוספת נזרק לחלל האויר כמצטרפת אפשרית לקאדר - דינה דורון, אחת מותיקות התיאטרון, שנמצאת כרגע במגעים עם ההפקה לתפקיד אימו של סנדלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully