וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוקNחול" בסוזן דלל

חן רוזנק

17.7.2007 / 17:23

במרכז בנווה צדק משיקים פסטיבל המשלב מופעי מוזיקה ומחול. אפרת גוש, רונה קינן וגבע אלון כבר מדדו את הטייץ בעוד ליאת דרור, ניר בן גל ורננה רז חיממו את מיתרי הקול

אחרי שהביאו לעולם את "פסטיבל הפסנתר" במרכז סוזן דלל עלו על עוד קונספט חדשני, והם מנפיקים את אירועי "רוקNחול", שילוב של - נכון, איך ניחשתם? - מוזיקה וריקוד. ברחבת הפרדס במקום, תחת כיפת השמיים, נתונים לחסדי מזג האויר, בין התאריכים 1 עד ה-11 באוגוסט, בשעה 21:00, יעלו שמונה מופעים מיוחדים.

את משבצת היומיים הראשונים ימלא מופע המחול של ליאת דרור וניר בן גל, "נסיך החלומות", המועלה בפעם הראשונה בתל-אביב (אחרי שהועלה בפסטיבל ישראל האחרון).

הבא בתור הוא "קזוארות" של רננה רז, שיעלה ב-4 באוגוסט. רז לוקחת ביצירתה את ריקוד הדבקה הגברי אל חמש רקדניות, עם מוזיקה חיה על הבמה ובשיתוף להקת הפולקלור הדרוזית הישראלית מדלית אל כרמל.

ב-6 באוגוסט יעלה המופע "רקס חייאתי" (ריקוד חיי) לכוריאוגרפיה של יפעת פרג, שעורכת מסע העוקב אחר התפתחות המחול המזרחי משנות ה-40 של המאה הקודמת ועד ימינו

מאסטרו, מוזיקה

ועכשיו הגיע תורם של המוזיקאים: ב-7 באוגוסט תעלה לבמה הבנות נחמה, במופע השקה לאלבומן החדש. למחרת רונה קינן תופיע עם "עיניים זרות", וביום חמישי גבע אלון יעלה עם המופע החדש שלו, "The Wall of Sound" .

ביום שישי אחר הצהריים יקבלו שם את בוא שבת המלכה עם הופעות של מלכה באיה וכהן&מושון, החל מ-16:30, כשלמחרת ללסגירת הפסטיבל אנו מקבלים את אפרת גוש עם אלבום ומופע חדש, "הסליחה ואני".

לאורך כל הפסטיבל יופעל ברחבה המרכזית אזור לאונג' בו יעלו לעמדת הדי.ג'יי מדי ערב מיני פרצופים מוכרים ביניהם החברייה מכוכב נולד- גל אוחובסקי, מרגלית צנעני ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully