וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאב הפרילנד חוגג עשור

חן רוזנק

18.7.2007 / 11:04

מה שהיה פעם המעוז הלוהט של הרוק, עם יושבי קבע כדוגמת חברי מוניקה סקס, מאור כהן ועוד, ומשמש כיום כבית חם לבני התשחורת הפריקים, חוגג יום הולדת בשבוע של אלכוהול ודיסטורשן

עם הופעות ספונטניות של מוניקה סקס, מאור כהן, כנסיית השכל, חמי רודנר ואפילו דאוס, שנסעו לתקלט שם אחרי ההופעה הראשונה שלהם בארץ – הפרילנד זכה למוניטין שלו - כמקום בו אלכוהול ,מוזיקה טובה וזימה בריאה מתערבבים זה בזה - בזכות ולא בחסד.

החל מיום ראשון, 22 ביולי, ולמשך שבוע שלם, הפאב חוגג יום הולדת עשור עם חברי המקום. למרות שכבר כמה שנים טובות הגיל הממוצע בו ירד מתחת לזה שבו מותר למכור אלכוהול לפי חוקי מדינת ישראל, ושהמוזיקה שמתנגנת שם עכשיו קרובה הרבה יותר לצד הפאנקי של המתרס, עם להקות כמו שייגעץ, יוסלס איי.די, בצפר ועוד - צפו לשחזור ימי התהילה.

האירוע המרכזי ייערך ביום שלישי, 24 ביולי, עם במה פתוחה ואורחים שנהגו לפקוד את המקום לאורך השנים, ושמותיהם עדיין לא פורסמו. ביום רביעי מחכה לכם שם מסיבה עם אלכוהול במבצע, מחצי גולדסטאר ב-12 ש"ח בשעות הצעירות של הערב ועד לצ'ייסרים ב-10 ש"ח לאורך כל הלילה. ולסיום גם בסופ"ש הארוך, מתכננים שם שלל הפתעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully