וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדי בית השנטי מוציאים דיסק

חן רוזנק

18.7.2007 / 15:15

משחררים את "לונה פרק"- פרוייקט משותף יחד עם בית הספר למוזיקה Muzik, בהנחיית דודי לוי. עכשיו רק נשאר למצוא יוצרי קליפים שיתרמו מכישוריהם

הנערים והנערות החוסים בבית השנטי היו האחראים לטקסט, דודי לוי שימש כמנחה, ותלמידי בית הספר למוזיקה Muzik תרמו את הלחן, העיבוד והביצוע - כך נולד האלבום "לונה פרק", 17 שירים, מאקסוטי ועד לאלקטרוני, שמיועד למטרה אחת טובה (כן, כן בלי ציניות, ובלי קלישאות מיותרות).

כזכור, בית השנטי מהווה בית חם לבני נוער בגילאי 14-21 שנפגעו מאלימות פיזית, מינית ומילולית, שהתייתמו או ננטשו על ידי הוריהם, שנפלטו ממסגרות טיפוליות פורמאליות, עולים חדשים וחיילים בודדים.

מילות השירים באלבום נבחרו מתוך ספר השירה "סליחה שנולדנו", שכתבו דיירי הבית. בימים אלו הסתיימה הפקת האלבום, והוא מיועד לצאת לאור בתפוצה רחבה, באמצעות אחת מחברות התקליטים בישראל, כאשר חלק ניכר מהכנסותיו יוקדש למימון פעילותו של בית השנטי.

עכשיו כל מה שחסר הוא המימד הויזואלי: בימים אלה מחפשים יוצרי קליפים שיחברו לפרוייקט, וכל מי שמעוניין ליצור קליפ לאחד משירי האלבום, מוזמן לשלוח רזומה והפנייה ליצירות שלו. הצעות ליצירת הקליפים יתקבלו עד ל-16 באוגוסט במשרדי ביה"ס או בדואר אלקטרוני- hadas@muzik.co.il. יוצרים שהצעתם תיבחר, יזכו לתקציב צנוע להפקת הקליפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully