וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמו המועמדים לפרס מרקיורי

חן רוזנק

18.7.2007 / 16:00

ארקטיק מאנקיז, ג'יימי טי, קלקסונס ואיימי ווינהאוס נמצאים בין המתמודדים על הפרס הנחשק ביותר בתעשיית המוזיקה הבריטית

המועמדים לטקס פרסי המרקיורי, הפרס החשוב ביותר של התעשייה העצמאית והמוזיקה האלטרנטיבית פורסמו אמש. הטקס עצמו, שיתקיים בלונדון ב-4 בספטמבר, לרוב נותן פוש אדיר ללהקות חדשות, או כאלה שנמצאות בשולי המיינסטרים להתקדם למרכז הבמה, ולעלייה במכירות, לא מעט בעזרת 20 אלף הליש"ט שהוא מנפיק לאמן הזוכה.

כזכור, בשנת 1992 החלו באנגליה לחלק את הפרס הנחשק, שניתן בדרך כלל ליצירות מוזיקה איכותיות בלי שום קשר לכמות האלבומים שנמכרו. בשנה שעברה הארקטיק מאנקיז עם אלבום הבכורה שלהם, 'Whatever People Say I Am, That's What I'm Not', גברו על מיוז, תום יורק, האדיטורז, הוט צ'יפ ועוד בדרך לפרס האלבום הטוב ביותר.

12 המועמדים לאלבום השנה נבחרו על ידי מומחים מתעשיית המוזיקה, עיתונאים, מנהלי חברות תקליטים וכו'. ברשימה נמצאים כצפוי מחזיקי התואר משנה שעברה- הארקיט מאנקיז עם אלבומם השני, 'Favourite Worst Nightmare', ג'יימי טי עם 'Panic Prevention', קלקסונס עם 'Myths Of The Near Future', דה וויו עם 'Hats Off To The Buskers', Young Knives עם 'Voices Of Animals And Men' , וניו יונג פוני קלאב עם 'Fantastic Playground'.

עוד בין המועמדים נמצאים איימי ווינהאוס עם אלבומה 'Back To Black', בט פור לאשס עם 'Fur And Gold', דיזיי ראסקל עם 'Maths & English', מאפס עם 'We Can Create', פיון רייגן עם 'The End Of History ו-Basuiat Strings יחד עם Seb Roachford באלבום 'Basquiet Strings'.

מי שנשאר במפתיע מחוץ לרשימה היו דה קריבס, רייזורלייט, דה אנמי, אדיטורס, קאסאביאן, קייזר צ'יפס וסולו הבכורה של מר ג'רוויס קוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully