וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופרנוס מובילים במועמדויות לאמי

חן רוזנק

19.7.2007 / 16:00

אחרי שהודלפו לאינטרנט, הוצהרו רישמית המועמדים לשנתו ה-59 של טקס פרסי הטלוויזיה האמריקאי. הסופרנוס זכו ל-15 מועמדויות

מסתבר שהסכמי הסודיות עליהם חתומים חברי האקדמיה לטלוויזיה ששופטים בטקס האמי האמריקאי, לא ממש מאיימים -אחרי שלפני ממספר שבועות הודלפו לאינטרנט המועמדים בקטגוריות החשובות, היום הם גם פורסמו רשמית - והתוצאות לא כל כך רחוקות מן ההדלפה.

כצפוי, טוני סופרנו חזר למעגל מועמדי האמי בפעם האחרונה בהחלט, לאחר שעונתה השישית של הסדרה הסתיימה בחודש שעבר. תכנית המאפיוזי של HBO, הסופרנוס, מובילה את הרשימה עם 15 מועמדויות, ביניהן לפרס הדרמה הטובה ביותר (בו זכתה כבר בשנת 2004).

על הפרס הנחשק תתחרה הסופרנוס מול הסדרות הותיקות בוסטון ליגל והאנטומיה של גריי מבית ABC, האוס של פוקס והסדרה החדשה של NBC גיבורים. 24 שזכתה בפסלון בשנה שעברה, נשארה הפעם מחוץ לרשימה.

גם בקטגוריית השחקנים יש למאפיונרים מניו-ג'רזי נוכחות לא מבוטלת - ג'יימס גנדולפיני ואידי פלקו שכבר זכו כל אחד שלוש פעמים, מועמדים גם הפעם לפרס השחקנים הטובים ביותר.

לצד גנדולפיני מועמדים לפרס השחקן הטוב ביותר בדרמה גם יו לורי מהאוס, דניס לירי מ"Rescue Me", ג'יימס ספיידר מבוסטון ליגל, והזוכה משנה שעברה, קיפר סת'רלנד מ "24". בקטגוריית השחקניות בדרמה מעומדות לצד אידי פלקו גם פטרישה ארקט ממדיום, מיני דריבר מ""The Riches", סאלי פילד מהאחים והאחיות ומנחת האירוע, קירה סדג'וויק מהמפענחת.

מכוערת, מכוערת אבל מועמדת

בגזרת הקומדיה, המובילה היא בטי המכוערת של ABC עם 11 מועמדויות, ביניהן לפרס הקומדיה הטובה ביותר לצד הזוכה משנה שעברה, המשרד של NBC והפמלייה של HBO, שני גברים וחצי של CBS ו30 רוק של NBC.

על פרס השחקנית בקומדיה מועמדות אמריקה פררה מבטי המכוערת, טינה פיי מ30 רוק, פליסטי הופמן מעקרות בית נואשות, ג'וליה לואיס דרייפוס מכריסטין הישנה ומרי לואיז פרקר מהעשב של השכן.

המועמדים לפרס השחקן בקומדיה הם אלק בולדווין מ30 רוק, ריקי ג'ארוויס מניצבים, טוני שאלוב ממונק, סטיב קארל מהמשרד וצ'ארלי שין משני גברים וחצי.

HBO זכו לעוד הפתעה נעימה במסיבת העיתונאים, כשהתברר שלא רק סדרת הדגל המאפיוזית שלהם שולטת ברשימת המועמדויות אלא גם סרט הטלוויזיה שהפיקה, "Bury My Heart at Wounded Knee", שגרף 17 מועמדויות.

ההכרזה ניתנה בשעה 5:40 בבוקר, שעון לוס אנג'לס על ידי השחקנים ג'ון קרייק ("שני גברים וחצי") וקירה סדג'וויק ("המפענחת") שהיו מועמדים לפרס בשנה שעברה, וזכו כל אחד למועמדות גם הפעם. השניים הצטרפו לדיק אסקין, יו"ר האקדמיה האמריקאית לטלוויזיה, והודיעו על הפיינליסטים. טקס האמי ה-59 עצמו, יתקיים ב-16 בספטמבר באודיטוריום שריין בלוס אנג'לס.

(עדכון אחרון, 19.7.2007, 16:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully