וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורי איימוס כבר כאן

חן רוזנק

19.7.2007 / 22:40

והיא מלווה ב-5 דמויות, מחאה נגד בוש והימין הקיצוני בארה"ב וילדה אחת בת שש. וכן, היא מתרגשת לקראת המופע במוצאי שבת

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: זוהר ראובני

הזמרת האמריקאית, טורי איימוס, הגיעה לארץ רגע לפני שהיא חוזרת לביתה החמים אחרי כחודשיים של סיבוב הופעות, והיא נושאת איתה חברה מהבית – אחת מחמש הדמויות שיצרה עבור אלבומה "American Doll Posse". במסיבת העיתונאים לקראת המופע באמפי פארק רעננה, ביום שבת, 21 ביולי, סיפרה איימוס כי אחת מן הדמויות -איזבל, סנטה, קלייד ופיפ - תשתלט על החלק הראשון של המופע, בעוד היא עצמה תגיע למחצית.

הפעם הגיעה הזמרת עם שלושה נגנים ומערכת הפסנתרים הכפולה והצמודה שלה, ובניגוד להופעה הקודמת שלה בארץ, היא כאן מלווה גם בביתה הקטנה בת השש, "טאש", או נטאשיה לוריאן הולי בשמה המלא.

הבחורה עם הקלידים סיפרה כי האלבום האחרון שלה, American Doll Posse"", שבמסגרת סיבוב ההופעות שלו היא הגיעה גם לכאן, נוצר בעצם בגלל האכזבה שלה מן הנשיא בוש "בבחירות האחרונות חשבתי שהנשים יתעוררו ויראו שהממשל הזה הוא לא בעד שיווין לכולם, כולל לנשים עצמם. אבל זה לא זעזע אותן ולכן הרגשתי צורך לכתוב".

האמרה הזאת לא ממש תפתיע את מי שהאזין במקרה לתקליט ונתקל בשיר הראשון שבו, Yo George, הלא מחמיא בלשון המעטה לנשיא הטקסני. ואם בפוליטיקה עסקינן, בעלי הזכרון ארוך הטווח יאמרו כי לפני מספר שנים יצאה איימוס בהצהרה כי 'עד שלא יהיה שלום בישראל, היא לא תופיע כאן', וכולנו יודעים שהיונה עם עלה של זית לא ממש באזור:" האנשים שפנו אלי אחרי הפעם הקודמת שהופעתי משכו אותי חזרה לכאן. גם העובדה שאני חיה במדינה שאין בה שלום, ואני לא יכולה להיות צבועה, לכן החלטתי לבוא".

רגע לפני ההופעה, ניידע את מי שעוד לא הצטייד בכרטיס, כי קופות אמפי פארק רעננה יהיו פתוחות מחר, יום המופע, החל מהשעה חמש וחצי.

(עדכון אחרון, 20.7.2007, 15:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully