וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוח

פיני אסקל

20.7.2007 / 21:40

הגיע רגע האמת: הארי פוטר ניצב ראש בראש, קסם מול קסם, מול זה שאין להגיד את שמו - אורי גלר. פיני אסקל היה שם

היורש

פוטר:

רולינג לא תמצא יורש להארי פוטר. ההזדהות האבסולוטית שגילו מיליוני הגיקים בעולם עם דמות הקוסם החננה שיצרה, תגרום לה לחזור לחיים הסקוטיים שלה, לעולמות דמיוניים שלא יצליחו לשחזר את ימי הוגוורטס העליזים. היא יכולה לקחת דמות משנית ולפתח אותה לסדרת ספרים חדשה ואם זה לא יהיה רון ויזלי, היא אולי גם תצליח. אבל בשם כל המוגלגים, שתנוח.

גלר:

האם יש מישהו אצילי דיו כדי להיות תחליף מתכתי לאורי גלר? האם קיימת בעולם כריזמה של מכופף כפיות אלטרנטיבי? טורפי הקלפים ושאר מאחזי העיניים שניסו להתמודד על כס המלכות לא ממש עשו את זה. גם ההוא שמנסה לתת שואו בערוץ המתחרה לא ממש מצליח. למישהו יש את הסלולרי של דיוויד קופרפילד?

ידידו הטוב של הקוסם

פוטר:

בחיים לא צריך הרבה חברים. מספיק אחד שעוסק ברפואת שיניים ולא יזיק גם חבר מוסכניק. 'איזה מזל שהרמיוני זנחה את ענייני הקוסמות ועברה לרפואת שיניים', חשב הארי פוטר, כשהיא החדירה את המקדחה לפיו. רון ויזלי אומר שצריך ללכת לשיננית פעם בשלושה חודשים. כוס אמא של רון ויזלי, הוא לא חבר.

גלר:

מייקל ג'קסון לא גר כאן יותר. הוא אמנם עומד במרפסת של קומה שמינית בבית המלון בכווית ואוחז בתינוק המוסלמי שלו, אבל הוא לא גר כאן יותר. שלושה ילדים משתעשעים במגלשה שבנה ג'קסון בחדר האורחים. פתאום דפיקה בדלת. הילדים מתחבאים עכשיו מתחת למיטה. "אוRי!", הוא מחבק את ג'קסון. אורי גלר נכנס ובוחן את החדרים במבט. "למה יש לך מגלשה כל כך גדולה?", שואל גלר. "יש לי נפש צעירה", עונה ג'קסון. אחרי שעה של נסיונות כיפוף, האף המנותח של ג'קסון מקבל צורה.

גראנד פינאלה

פוטר:

עכשיו הוא מזיע. צלקת הברק שעל מצחו מנצנצת אגלי זיעה. הוא נועץ עיני עגל בכפית העיקשת שיושבת בכוס התה של פטוניה. "תתכופפי, יא שרמוטה", הוא חושב בלבו, לראשונה כמו ילד אמיתי, מודע היטב לעובדה שג'יי קיי רולינג לא ממש תשמח לראות שהפינוקיו שלה מקלל, גם אם זה בלב. אבל הוא לא שם זין. השרמוטה עדיין לא מתכופפת. הארי מגרד בשיבה שתקפה אותו ונשען לאחור. הרמיוני אומרת שהוא הפך לאדם קטן וממורמר, אבל לדעתה השיער הלבן מוסיף לו סקס אפיל מרושע וניתוח הלייזר להסרת המשקפיים שלף ממנו את מעט התמימות שנותרה בו. עכשיו הוא חושב איך עושים את הטריק הזה, לעזא... כולם היו בלוויה, חוץ מאתם-יודעים-מי. על המצבה שלו החליטו לכתוב: פ"נ הארי ג'יימס פוטר, 31/7/1980-13/2/2064, מהנדס בניין.

גלר:

בקושי רב הוא מצליח לזהות את מצלמה מספר 2, ההיא עם האור האדום. בזווית הזו ניכרים קמטים מעטים. שערו האדמוני צבוע יותר מדי ועורכת מדור אופנה בעיתון בכיר כבר זוממת על טקסט בעניין לגיליון הבא. "שלוש!", הוא פותח, בלי "אחת" ובלי "שתיים". הקהל המבוגר באולפן מגחך, כאילו שמע בדיחה טובה וישנה. הקהל הצעיר לא מגיב. הילד בן ה-6 שיושב ליד סבא שלו, לא צועק "המלך הוא עירום!". כבר מזמן לא מספרים את הסיפור הזה לפני השינה. גלר מזיז את השפתיים וממלמל משהו כדי להפעיל את הזקנות שיושבות מרותקות בבית. השעון הגדול בביתה של זקנה אחת מקרית מלאכי נעצר מלכת. היא לא טורחת להתקשר לאולפן, רק מבקשת מהנכד שיקנה מחר בבוקר סוללות חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully