וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסודות" בסטריאו שלכם

חן רוזנק

22.7.2007 / 17:07

פסקול סרטו של אבי נשר יוצא לחנויות מגובה בשיר הנושא בביצוע דנה עדיני, ובקולותיהן הענוגים של השחקניות אניה בוקשטיין, מיכל שטמבלר ועוד

אחרי שמשך מעל ל-165 אלף צופים לבתי הקולנוע, "הסודות" מגיע גם למערכת הביתית שלכם, עם צאת פסקול הסרט לחנויות. שיר הנושא מתוכו, בביצוע דנה עדיני, הספיק כבר לבקר בתחנות הרדיו השונות, ועכשיו אנחנו מתבשרים שבדיסק המלא משתתפת גם מאיה רוטמן ומבצבצות גם שחקניות הסרט אניה בוקשטיין, מיכל שטמלר, דנה איבגי, טלי אורן ועוד.

הסרט שעוקב אחר תלמידות דתיות במדרשה בצפת, המגלות את נפלאות הטבילה בעירום במקווה, זכה לפסקול המשלב שירה ליטורגית ושירה מודרנית. הקלטת הפיוטים הייתה משימה לא פשוטה עבור אבי נשר ונאמניו בשל האיסור התלמודי "קול באישה ערווה" (אוסר על השמעת שירת נשים בציבור רחב בשל "טבע הפיתוי" של שירה כזאת). כשחיפשו יוצרי הסרט הקלטות קודמות לא נמצאו הקלטות של שירה שכזאת.

על 15 הרצועות שבאלבום אחראים יחדיו האיש והקלידים, דניאל סלומון, שהפיק, כתב והלחין את המוזיקה החילונית, והמוזיקה התזמורתית, שהוקלטה עם נגני התזמורת הפילהרמונית הישראלית. לצידו עמד איל סלע, מלחין ומפיק מוזיקת עולם שהתמחה במוזיקה ליטורגית יהודית, והפיק את שירי הבנות הדתיות הנשמעים בסרט. המפיק אשר ביטנסקי ניצח על כל העסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully