וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: סנדלר עושה קסמים

חן רוזנק

23.7.2007 / 14:07

העיף את ילד הכאפות הממושקף מראש הטבלה עם קומדיית הדאחקות שלו "I Now Pronounce You Chuck and Larry" ורווחים של 34.8 מיליון דולר

מסתבר שההיסטריה המוגזמת סביב יציאתו של הספר האחרון על הקוסם מבית ג'יי קיי רולינג לא תרמה יותר מדי לסרט החמישי בסדרה, "הארי פוטר ומסדר עוף החול". בסוף השבוע החולף המוגלגים הוכיחו כי הם שבעו מפני הצלקת ומעדיפים את בדיחותיו הידועות והמוכרות של אדם סנדלר.

הקומדיה החדשה בכיכובם של הקומיקאי היהודי ומלך השכונה, קווין ג'יימס, "I Now Pronounce You Chuck and Larry" גרפה 34.8 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתה. הסרט מגולל את סיפורם של של שני כבאים הטרו-סקסואלים מברוקלין, המתחזים לזוג גייז כדי לקבל הטבות הניתנות לידועים בציבור.

גם הסרט הזה לא שבר את שרשרת ההצלחות של סנדלר בקופות, למרות שנפל במקצת מן הרווחים של להיטיו הקודמים של הבדרן - "סדנה לעצבים", "ביג דדי" ו"קליק- לזפזפ את החיים" – שהרוויחו כל אחד יותר מ-40 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתם.

הבלוקבאסטר לבית הוגוורטס החליק אל המקום השני בטבלה, בשבוע ההקרנות השני שלו בצפון אמריקה עם רווחים ממכירת כרטיסים בשווי של 32.2 מיליון דולר. סדרת הסרטים המכושפת הרוויחה עד כה יותר מ-1.3 מיליארד דולר בארה"ב ובקנדה בלבד, לפי דיווחי אתר האינטרט "בוקס אופיס מוג'ו".

במקום השלישי פתח ג'ון טרבולטה בשמלת נצנצים עם הסרט "היירספריי", ורווחים של 27.8 מיליון דולר בסוף השבוע. הסרט מבוסס על המחזמר, שהתבסס בזמנו הוא על הסרט המקורי של הבמאי ג'ון ווטרס מ-1988.

מקום אחד למטה נמצאים "הרובוטריקים" עם מכירות של 20.5 מיליון דולר, ואחריו, סוגר את החמישייה הפותחת נמצא "רטטוי" העכברושי של דיסני ופיקסאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully