וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות חדשות דלפו לאינטרנט

חן רוזנק

23.7.2007 / 15:18

חומרי הגלם הסודיים ביותר של שלל רשתות טלוויזיה אמריקאיות, כולל פרקים ראשונים ופיילוטים של התכניות הלוהטות שיככבו בעונות הבאות, נחשפו ברשת

הדליפה הגדולה: תעשיית הטלוויזיה האמריקאית כמרקחה. מסתבר שהפיילוטים של שלל סדרות חמות במיוחד הגיעו באופן מסתורי לאי אלו אתרי הורדות קבצים, מה שאומר שכל אדם עם מיומנות בסיסית ושליטה בעכבר, יכול לראות את אותם הקטעים, הרבה לפני שהרשתות הגדולות תכננו.

בין השלל הגנוב תוכלו למצוא את Reaper, הסדרה החדשה של רשת CW בבימוי של קווין סמית', העוסקת במלאך המוות וחבורת תיכוניסטים, ואמורה להיות צינית ומגניבה בדיוק במידה, Aliens In America קומדיה על משפחה אמריקנית שמאמצת צעיר פקיסטאני במסגרת חילופי סטודנטים, Chuck הסדרה החדשה של יוצר ה-OC , שאמורה להיות המענה מגזרת המדע הבדיוני לנוער האמריקאי.

בנוסך נחשפו פרקי פיילוט גם של Californication, הסדרה החדשה בכיכובו של דייויד דוקובני, מבית היוצר של רשת שואוטיים, שאמורה לעלות ב- 13 באוגוסט, והסדרה המצופה מכולן, סדרת הדגל של פוקס לעונה הבאה, The Sarah Connor Chronicles שמבוססת על טרילוגית שליחות קטלנית.

כל מה שדלף בינתיים זה פרקי פיילוט של הסדרות האלה, חלקם אפילו עוד לא ערוכים סופית עם מוזיקה ופתיחים. מעבר לחומרי הגלם הללו, מסתבר שביומיים האחרונים דלפו לרשת גם שני הפרקים הראשונים בעונה השלישית של "העשב של השכן" באיכות די.וי.די, ושני פרקי הפתיחה של העונה השנייה של דקסטר.

רוב הסיכויים שאוצר בלום זה הגיע בפתאומיות לרשות הכלל בגלל שהרשתות עצמן יודעות שאין כמו קצת פרסום שערורייתי כדי ליצור באזזז היסטרי סביב סדרה זו או אחרת, או פשוט בגלל העובדה שמבקרי הטלוויזיה, שמקבלים דיסקים של הסדרות לצפייה מוקדמת, העבירו את החבילה הלאה והלאה עד שזו הגיעה לידיו של איזה גולש חרוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully