וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ירושלים גאה להציג" זכה ב-Out Fest

חן רוזנק

23.7.2007 / 17:11

הדוקו על מצעד הגאווה בעיר הקודש גבר על 22 סרטים בדרך לפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר, בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי בלוס אנג'לס

מצעד הגאווה המתוקשר בבירתנו עבר בהצלחה רק לפני חודש, וכבר הסרט התיעודי שליווה את המאבק לקיומו של האירוע עוד מתחילת השנה, זכה בפרס הסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בלוס אנג'לס. "ירושלים גאה להציג", בבימוי של ניצן גלעדי, זכה בפרס הראשון בפסטיבל הסרטים Out festבקטגוריה הדוקומנטרית.

Out fest, שנחשב לאחד מהפסטיבלים הבולטים והותיקים בלוס אנג'לס, חגג השנה 25 שנים להיווסדו. הפעם התמודדו שם במשך 12 ימים, 235 סרטים מ-26 מדינות ב-9 קטגוריות שונות.

"ירושלים גאה להציג" זכה בפרס הגדול, כשגבר על 22 המועמדים באותה הקטגוריה. "אומץ ליבם, הכישרון והיכולת של יוצרי הסרט, יצרו סרט בעל סיפור מותח ומרגש על מאבק דתי טעון ומורכב", נימקו השופטים את הענקת הפרס.

הסרט, שנעשה בהפקתם של גליה בדור וניצן גלעדי ובשיתוף ערוץ 8, שידורי קשת קרן מקור ומפעל הפיס, עקב אחר הסערה שהתעוררה בעיר עקב רצון קהילת הגייז לקיים בירושלים את מצעד הגאווה באמצעות סיפוריהן של הדמויות המעורבות השונות. בנוסף הוא מתחקה גם אחר המהלכים הפוליטיים, הממשמשים ובאים של מדינת ישראל (התנתקות, מלחמת לבנון), המתנגשים גם הם עם התוכניות לקיום המצעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully