וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא של טופאק יוצאת למלחמה

חן רוזנק

24.7.2007 / 14:20

מאמא שאקור, יוצאת נגד חברת התקליטים של בנה המנוח, המתכננת להוציא אלבום עם חומרים של הראפר שלא יצאו מעולם

לא מספיק שלפני 11 שנה ירו לה בילד, שבאופן מפתיע לא הפסיק להוציא אלבומים ואוספים לאחר שהחזיר את נשמתו לבורא עולם, עכשיו חברת התקליטים של טופאק שאקור רוצה לסחוט עוד כמה דולרים אחרונים מנשמתו – עד כאן. אפני שאקור, משיבה מלחמה.

אימו של הראפר המנוח, טופאק שאקור, החליטה למנוע מחברת התקליטים הקודמת של בנה, Death Row Records, מלמכור הקלטות שלו, שלא יצאו מעולם, באלבום חדש. החברה הכריזה על פשיטת רגל ומבקשת להוציא את התקליט כדי לכסות על חובותיה.

אפני שאקור הוציאה צו מניעה בתביעת פשיטת הרגל של החברה, בטענה שהם הולכים למכור חומרים ששייכים למשפחת שאקור. הקלטות של טופאק שעוד לא שוחררו היו אמורות לעבור לידי משפחתו כחלק מהסכם שנעשה ב-1997, אמר עורך הדין של האם.

בית המשפט אמור לדון בבקשה של האם בחודש הבא. כשבמקביל, יחליטו שם האם רשאית חברת התקליטים לשחרר את האלבום עם החומרים הנדירים, על מנת שתצליח להתאושש מפשיטת הרגל .

בעיות בחשבון הנזיל

הלייבל Death Row Records הצמיח בזמנו כוכבים כמו טופאק שאקור וסנופ דוג, והיה ביתו של מפיק-העל בסצנת ההיפ-הופ, דר" דרה, בתחילת הניינטיז. המזל הטוב נטש את החברה עם מותו של שאקור ב-1996. הראפר, שהלהיטים שלו כוללים את "קליפורניה לאב" ו"גטו גוספל", היה במכוניתו של מנהל החברה מאריון ("שוג") נייט כשאירעה ההתנקשות בחייו. השניים היו מעורבים בריב במלון בלאס ווגאס זמן קצר לפני הירי.

אחרי המוות של שאקור, חברת התקליטים ומשפחתו של הראפר הגיעו להסכם, בו ינתן סכום כסף, שנשאר חסוי, למשפחה, לאחר שאלה האשימו את החברה כי רימתה את שאקור. ב-2005 נייט הוכרח לשלם 107 מיליון דולר לאישה שטענה שהיא עזרה להקים את חברת התקליטים, אבל פוטרה שכנייט הבין כמה רווחית הפכה החברה.

נייט הכריז על פשיטת רגל באפריל שנה שעברה, והודיע כי לו ולחברה יש חובות על סך 100 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully