וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פמילי גיא" בדרך למסך הגדול?

חן רוזנק

24.7.2007 / 16:05

משפחת גריפין מעוניינת ללכת בעקבות שכנתה הצהובה ולקבל סרט משלה. בריאן כבר מסרק פרוותו ומתקשט בפפיונים

רגע לפני שהסרט המדובר על הומר ומשפחתו עולה לאקרנים בארץ, מסתמן שגם משפחת גריפין תעשה את המעבר אל המסך הגדול. הצוות שמאחורי להיט האנימציה של פוקס "פמילי גיא" שוקלים לקחת את הסדרה הכה א-פוליטיקלי קורקט, ולמתוח אותה על סרט עלילתי באורך מלא, כך אמר היוצר סת' מק'פרליין לעיתון The Hollywood Reporter.

"אני מקווה שזה יצא לפועל", סיפר מק'פרליין, "ניסינו לחשוב איך נוכל לעשות את זה ואת הסדרה בו זמנית, מבלי לפגוע בסדרה". המוח שמאחורי המשפחה השנונה הוסיף כי אתגר כזה הוא גם מה שגרם לדחייה בהפקת הסרט "משפחת סימפסון", שהגיעה לקולנוע אחרי כמעט 18 שנים באוויר.

פתרון אחד אפשרי, לפי מק'פרליין, הוא שריקי בליט, יוצר הסדרה "ווינר" וכותב לשעבר ב"פמילי גיא", יעבוד על התסריט לסרט. למרות האופטימיות הזהירה מק'פלריין רמז שאין לו עדיין רעיונות לעלילה, ושאולפני פוקס יצטרכו להצטרף לפרוייקט כדי שהוא יתחיל לזוז. "שום דבר לא רשמי", הודיע והכריז כי "אם כל הדברים יסתדרו, סרט יכול להיות מוכן בעוד כמה שנים".

מק'פרליין שיתף את כלי התקשורת בחזונו, ופטפט על כך שהוא היה שמח למצוא סיפור קטן ונחמד על פיטר, לואיס, כריס, מג סטואי ובריאן הכלב, שיכל להיחקר בסרט באורך מלא. "אני לא רוצה לעשות 'משפחת גריפין מצילה את העולם'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully