וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפילברג וגפן יעזבו את "דרימוורקס"?

חן רוזנק

25.7.2007 / 17:34

שמועות אומרות כי הצמד, ממקימי האולפנים, לא מרוצים מהיחס של בעלת הבית החדשה, "פארמאונט", ומתכננים לנטוש את הבייבי שלהם

הוליווד כמרקחה: מסתמן ששני הענקים, סטיבן שפילברג ודיויד גפן, שוקלים לעזוב את אולפני "דרימוורקס". ככל הנראה השניים, שהקימו את האולפנים, יחד עם שותפם ג'פרי קצנברג, אינם מרוצים מהיחס לו הם זוכים מבעל הבית החדש, בעלי "פארמאונט", המיליארדר סמנר רדסטון.

כזכור, "פארמאונט" קנתה את אולפני "דרימוורקס" בסכום של 1.6 מיליארד דולר, ומאז, אומרות השמועות, בעל המאה הפך לבעל הדעה. יחסו של בעלי פארמונט, המיליארדר סמנר רדסטון, אל הצמד מסתמן כאחד מן הסיבות המרכזיות לקשר הרעוע בין שני האולפנים, אומרים מקורות בתעשייה.

אם אכן ינטשו את האולפנים, שפילברג וגפן יוכלו לשמור על השם "דרימוורקס", אבל יאבדו את הבעלות על כל הסרטים שנעשו באולפנים ועל זכויות הפיתוח וחומרי הגלם הקיימים, דיווחו סוכנויות הידיעות. העובדה כי הצמד בלאו הכי לא מקבל משכורות וכי לשניים אין חוזים בלעדיים וכובלים עם האולפן, מחזקת את השמועות כי אם אכן ירצו לקום וללכת, זאת לא תהיה משימה בלתי אפשרית.

כדי לנסות לכבות את האש התראיין גפן ואמר כי הוא ושפילברג "מרוצים מאוד מהשיווק וההפצה של פארמאונט בנוגע לסרטיהם", בהתייחסו ל"הרובוטריקים", "Disturbia" ו"שרק 3".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully