וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Unkle יחממו את ניין אינץ' ניילס

חן רוזנק

29.7.2007 / 12:14

קולקטיב הרוק-האלקטרוני של המפיק ג'יימס לאוול יפתח את הופעתם של טרנט רזנור והמסמרים בגני התערוכה בת"א

אחרי שנודע לנו כי פיפינג טום ביטלו את סיבוב ההופעות האירופאי שלהם ולא יקפצו לחמם את טרנט רזנור והחברים בהופעתם בארץ, מפיקי המופע בגני התערוכה מתהדרים במופע חימום חדש. הרכב הרוק האלקטרוני הבריטי Unkle יעלה על הבמה ב-5 בספטמבר ב-20:00. הקולקטיב של ג'יימס לאוול ילווה בשמונה נגנים ובמסכי מולטימדיה עליהם יוקרנו דמויותיהם של הזמרים שהתארחו בפרויקט, ביניהם תום יורק, הביסטי בויז, די.ג'יי שאדו (שהיה שותף לאלבום הראשון של ההרכב) , איאן בראון ועוד.

ג'יימס לאוול, שמביני עניין ידעו לומר כי הוא הוא ההרכב כולו (או לפחות אחד שיודע לבחור טוב מאוד את המוזיקאים שעושים עבורו את המוזיקה), הקים את הלייבל Mo' Wax's כשעוד היה נער פוחז, ובתחילת הניינטיז שיגר בעזרתו לקדמת הבמה את הברייק ביט האינסטרומנטלי שהפך בסופו של דבר לטריפ-הופ המוכר לכולנו. לאוול, איש אשכולות שהוא מפיק/זמר/נגן הקים את אנקל יחד עם טים גולדסוורט'י (היום חצי DFA. החצי השני הוא ג'יימס מרפי), חבר ילדות ועם המפיק קודו - שלא שרדו את הזמן שחלף ועזבו את ההרכב.

אנקל הוציאו את אלבום הבכורה שלהם "Psyence Fiction" ב-1998, יחד עם ד'י.ג'יי שאדו, שתפס מרחק אחר כך ופנה לענייניו (יש שאומרים שהחווייה עם לאוול הוציאה לו את החשק לעשות מוזיקה). אחריו הגיע "Never, Never, Land" ב-2003 ולא מזמן הוציאו את אלבמום השלישי, "War Stories", בלייבל חדש לגמרי שגם אותו ייסד לאוול, Surrender All

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully