וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והנגיף המסתורי

עומר בכר

29.7.2007 / 13:00

עומר בכר היה בטוח שסיפור הכיסוי של מוכר ואזות ישמור אותו רחוק מעיני המאפיה, אבל חמותו המרושעת חשבה אחרת

אואן הגדול מכולם

למרות הסלידה הרבה מהמילה "הזוי", שסובלת מאינפלציה חמורה לאחרונה, קשה להימנע ממנה כשרוצים לתאר את שיתוף הפעולה בין ווס אנדרסון לאואן ווילסון בסרטים כמו "משפחת טננבאום" (שהשניים כתבו יחד), או "מתחת למים" (בו ווילסון כיכב בתסריט שאנדרסון כתב ביחד עם נוח באומבך).

"The Darjeeling Limited" השת"פ החדש בין השניים, עושה רושם ככזה ששומר על הסגנון. שלא תבינו לא נכון, לא מדובר חלילה בטענה - כן ירבו סרטים שמנתחים יחסי אנוש ובעיקר יחסים משפחתיים בתבונה, רגישות, הומור וטירוף מדויקים כל כך. הפעם מדובר בשלושה אחים, שיוצאים למסע בהודו לאחר שנים של ניכור. לא ברור מהטריילר מדוע הם התאחדו לקראת המסע, אבל ברור שהשנים שחלפו גרמו לחשדנות רבה ביניהם מה שגורר כמובן את רוב הסצינות ההומוריסטיות. גם הליהוק של האחים מוצלח כשאיאן ברודי וג'ייסון שוורצמן משכיחים את הבחירה הטבעית בלוק ווילסון וגורמים לסרט להיות כזה ששווה לחכות לו.

ציון טריילר: מסקרן, מצחיק ומעורר ציפייה
קהל יעד: חובבי ווס אנדרסון

אלחוש עצמי

דרמה עצמאית חדשה בשם "Self Medicated", עתידה לצאת בקרוב לאקרנים אך למרות סיפור מעניין, הביצוע בטריילר מצליח להרחיק אותי כצופה מהסרט וחבל.
נער שחי בלאס וגאס עם אימו לאחר מות אביו, חווה התקפי זעם ומתמכר לסמים. אימו מאשפזת אותו בכפייה במוסד בו הוא פוגש עוד אנשים מתוסבכים עם סיפורים מעניינים משל עצמם; אם זו הבחורה שמכורה לסקס, או הנער שחותך את עצמו.

לאורך הטריילר שזורות כתוביות של הפרסים הבינלאומיים שהוא זכה בהם בפסטיבלים עצמאיים שונים, 39 פרסים ליתר דיוק, בהחלט מעורר כבוד. מעבר לכך שכנראה מדובר בדרמה טובה, אני בטוח שגם הטיפול בנושא חשוב להרבה אנשים ויכול לעורר איזושהי תקווה אבל הטריילר פשוט מפוספס. הסיבות העיקריות הן עריכה שלא מצליחה להעביר את תחושות הזעם וחוסר האונים של הגיבור ושימוש שגוי בפסקול - הנעימה שמתנגנת לאורכו מזכירה יותר את שיר הנושא של "נמלטים" מאשר פסקול לסרט אינדי על אובדן והתמכרות. לא חסרים שירים שעוסקים בנושא והיו מתאימים הרבה יותר ואפילו מצליחים לרגש.

ציון טריילר: דרוש עורך ועורך מוסיקלי.
קהל יעד: חובבי דרמות עוצמתיות ובני משפחת דיין.

גבר מי שממחזר

בעקבות צאתו של הסרט הרביעי בסדרת "מת לחיות", עלה דיון בקרב חברי על חסרונו של גיבור סרטי פעולה אולטימטיבי ועל סירוס המודל הגברי בקולנוע המודרני. אחרי שהבנו שעצם הדיון הוא סימפטום לבעיה, הורדנו שישיית בירות והזמנו חשפנית.

אם לשניה וחצי חשבנו שוין דיזל ו- The Rock יהיו היורשים, הגיע "גבר מי שמטפלת" של דיזל והשאיר מתמודד אחד בלבד. כמה רבה היתה אכזבתי לראות שגם המוהיקני האחרון, The Rock נפל קורבן כשצפיתי בזוועות הטריילר "The Game Plan". הסרט מספר את סיפורו של הקווטרבק הקשוח בכל הזמנים אשר יום אחד רואה על מפתן ביתו ילדה קטנה שטוענת שהיא בתו. מעבר לאכזבה האישית, גם ניסיון להביט בעיניים אובייקטיביות, לא מציל את הטריילר שמציג סרט לא מצחיק, לא מעניין והכי גרוע ממוחזר. כמה וריאציות ל"שוטר בגן ילדים" אפשר לעשות עוד?
ציון טריילר: יותר גרוע מהמשחק של The Rock
קהל יעד: ילדים עד גיל 6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully