וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטה ורמי חתמו בהד ארצי

חן רוזנק

30.7.2007 / 9:00

השמועות היו נכונות, ולמרות שסאגת הליקון עוד רחוקה מסיום, בסוף השבוע הזוג לבית קליינשטיין עבר למשכנו החדש. כבר לא שרה ברחובות

ג'קו אייזנברג בכוננות ספיגה: אחרי שעלב בראש שבט הקליינשטנים ובעקבות כך מצא את דרכו במהרה החוצה מחברת התקליטים הליקון, הכוכב הנולד צריך לצפות להיתקלות פנים מול פנים עם ריטה ורמי במסדרונות החברה החדשה של הזוג, הד ארצי.

הבוקר הכריזו השניים כי בסוף השבוע הצטרפו לחברת התקליטים המתחרה ובה יוציאו גם את אלבומיהם הבאים. בימים אלה מסיימת ריטה את שלב המיקסים באלבום החדש בהפקתו של עברי לידר וסינגל ראשון מתוכו אמור לצאת במהלך חודש אוקטובר. ורמי מצידו נמצא בשלבי איסוף וכתיבת חומרים חדשים לאלבום, שמיועד לצאת במהלך השנה הבאה.

לצערם, הזוג קליינשטיין לא יכולים להיות מרוכזים כול כולם רק באלבומיהם שבדרך – כזכור, לשניים מצפה עוד קרב מלוכלך במיוחד בתביעת הענק שהגישו נגד ביתם הישן, חברת התקליטים "הליקון".

חברת הד ארצי שספגה פגיעה קשה כשאיבדה את חוזה הפצת הקטלוג של וורנר מיוזיק בישראל, התחזקה לאחרונה בכמה רכישות חדשות, כשמלבד ג'קו פליט "הליקון" שהגיע יחד עם חוזה כולל עם "כוכב נולד", חתמו בחברה גם מאיה בוסקילה - פוסט עידן רוברטו, דנה אינטרנשיונל ועידן יניב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully