וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הלחץ?

ניל סופר

30.7.2007 / 12:41

מה הקטע של ירדן, למה לאבד את הבתולין סתם ככה? ניל סופר כבר רוצה לעשות אבל מעדיף לחכות

גם אני, כמו שאר קוראי וואלה! zone, התוודעתי לאחרונה לכתבות של ירדן, התיכוניסטית החרמנית שרוצה שמישהו יעזור לה להיפתח לפני פתיחת שנת הלימודים הקרובה. שאלה אחת יש לי אלייך ירדן - מה לעזאזל הלחץ?

שנים אני מחכה ליום בו אהפוך כבר לגבר אמיתי, ולא אשקע יותר ברחמים עצמיים. לא פעם התעצבנתי על עצמי שלא יצא לי עדיין להיכנס, ושלא מצאתי כבר את האחת שתגאל אותי מבתוליי. אבל למרות שהדבר מעסיק אותי הרבה, אני לא נותן לזה להפוך למטרת החיים היחידה שלי, ובטח שלא מחפש לעצמי בחורה שאני לא מכיר באירועים אקראיים. איפה הרומנטיקה? מה עם לקבוע לעצמך מטרה- שיהיה לך חבר עד סוף החופש? שתמצאי אהבה, שאיתה יהיה לך יותר קל ונעים להיכנס למיטה, ולהפוך את המושג סקס לאהבה.

על הזין ועל המוח

אני לא מתנזר או משהו, רחוק מזה, אבל נראה לי שעם הבתולין, את תאבדי גם את הכבוד העצמי שלך. אני לא יודע כמה אני הייתי ממהר לשכב עם מישהי שרוצה את הזין שלי יותר מאשר את המוח. באמת, תחשבי על זה. את מגיעה לאירוע, פוגשת מישהו, ואחרי שעה, כבר קרה מה שיכול לקחת הרבה יותר זמן ולהיות מהנה ואמיתי.

הדבר הכי צורם הוא העובדה שאת עוד לא בת 18. תמיד חשבתי שאני אהיה ממש מבואס אם אני לא אשכב עם אף אחת לפני גיל 18, והנה אני חיי וקיים. תאמינו או לא, אבל אני בעד סקס לפני גיל 18. למה שאני אחכה לגיל הבלות בשביל ליהנות קצת בחיים המעיקים שניתנו לי? מצד שני - אם זה לא מגיע לבד, לא צריך בכח. למה שזה לא יקרה בזמן הנכון?

בסופו של דבר, את תעשי מה שבראש שלך, ואני מאחל לך בהצלחה עם הגשמת השאיפות שלך, למרות שאני חושב שהן ילדותיות. אבל אם את בכל זאת מתפקחת, ונתקלת בבעיות, אני אצטט את מילות המשורר הידוע- "מזל שאלוהים ברא את יד ימין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully