וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: צהוב עולה

חן רוזנק

30.7.2007 / 11:13

הומר סימפסון הצליח להפוך דונאטס לשטרות מרשרשים בסוף השבוע, כשהוא ומשפחתו הרוויחו 71.9 מיליון דולר. בואו נשתכר אצל מו

"ספיידר-פיג, ספיידר-פיג"- נו טוב, אז "הסימפסונים-הסרט" לא שבר שיאים כמו בלוקבאסטר טווה הקורים "ספיידרמן", אבל מטפס הקירות אצל המשפחה הצהובה היה מוצלח הרבה יותר, והמבין יבין. אחרי 18 שנה על המסך הקטן, עשר שנים של דיבורים על סרט, ומסע שיווק ומרצ'נדייז לא פחות ממבריקים - הסימפסונים הגיעו לבתי הקולנוע, וגרפו סכום של כ-71.9 מיליון דולר, בסוף השבוע הראשון להקרנתם בצפון אמריקה.

הסרט, שהוקרן במקביל על גבי 5,500 מסכים ב-3,922 בתי קולנוע, זכה לפתיחה הגדולה ביותר בהיסטוריה לסרט שמבוסס על סדרת טלוויזיה - כשבדרך יותר מהכפיל את ההכנסות של "בוב ספוג- הסרט".

העונה האחרונה של הסדרה זכתה לממוצע צפייה של 8.6 מיליון איש, מה שאומר שכנראה יותר אנשים שילמו ללכת לראות את הסרט בסוף השבוע החולף, מאשר אלה שרואים את הפרקים בדרך כלל. כנראה שמיסטר ברנס הרבה יותר פוטוגני על המסך הגדול. גורמים באולפני פוקס מסרו לאתר "בוקס אופיס מוגו'" כי הם ציפו להכנסות של 40 מיליון דולר, והופתעו לטובה.

אה, כן, היו עוד סרטים בסופ"ש

באבק שהשאירה מאחוריה המשפחה מספרינגפילד נמצאת הקומדיה של אדם סנדלר "I Now Pronounce You Chuck and Larry", הסרט שפתח במקום הראשון בשבוע שעבר נפל ב-44 אחוזים. הרוויח בסופ"ש 19.1 מיליון דולר, שהתווספו לסכום שכבר נגרף בעשרת ימי ההקרנה עד כה והגיע ל-71.6 מיליון דולר.

במקום השלישי נמצא "הארי פוטר ומסדר עוף החול", שהוסיף 17.1 מיליון דולר לקופת החזיר של ג'יי קיי רולינג, והגיע ל-241.8 מיליון דולר ב-19 ימים. אחריו ג'ון טרבולטה בפאייטים עם המחזמר "היירספריי", שסבל גם הוא מירידה של 44 אחוזים מן הפתיחה בשבוע שעבר, בדומה למולין רוג' בזמנו. המחזמר הרוויח כ-15.6 מיליון דולר, שהתווספו לסכום שנגרף בעשרת ימי ההקרנה הראשונים עד כה ועומד עכשיו על 59.3 מיליון דולר.

פותח במקום החמישי בטבלה סרטה החדש של קתרין זטה ג'ונס, "שולחן ללא הזמנה", קומדיה רומנטית על שפית במסעדה מטעם אולפני האחים וורנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully