וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורנו במשיחות מכחול רכות

חן רוזנק

30.7.2007 / 13:14

התערוכה "פורנוגרפיה אהובתי" רוצה להראות לכם שתעשיית המין מורכבת יותר מ"סקס טיים" ומגוונת יותר ממועדון הד'אנגן. קרן שפילשר, רועי רוזן וגליה יהב חושפים טפח

מיניות בוטה, פנטזיות סקס, תאוות מין – לא, לא הגעתם בטעות לקולנוע "זמיר" בימי התהילה הכחלחלים שלו, אלא לתערוכה "פורנוגרפיה אהובתי" בבית האמנים בת"א. 24 אמנים בינהם קרן שפישלר, רועי רוזן, גליה יהב, עמי פייצביץ', דב אורנר, וורה קורמן, ינסו לנתץ את הסטיגמה שיש לצופים על תעשיית המין הענפה.

"לכאורה זוהי פורנוגרפיה גרפית לחלוטין", אומר האוצר יובל קדר, "אם כי באופן לא צפוי, מסתבר שבראי האמנות נשקפת היפוכה של הפורנוגרפיה, היפוכה של מכניקת הסקס. מן העבודות עולה עידון ותחכום רב, דבר הקרוב יותר לאהבה מאשר לתאוות המין. מכאן שמה של התערוכה, מן המין ההמוני והגס ביותר אל האהבה הפיסית האינדיבידואלית הגבוהה."

ב-2 באוגוסט תעלה התערוכה ש"נוצרה כמעט באקראי", מוסיף האוצר קדר, "רישומים פורנוגרפיים שראיתי הוציאו אותי למסע החקר הזה, ובו גיליתי אמנים רבים שברשותם 'מגירה פורנוגרפית' (אם לא ארון שלם). מאסופת העבודות שתוצג עולה מודל מורכב, משוכלל חזותית ומנטלית, המייצג גילויים ייחודיים, בוטים על פי רוב, של סקס ופיתוי.

דווקא מן המימד ההמוני והלא-אישי לכאורה של הפורנו לצרכי גירוי...מסתבר שלפורנו-ארט פנים רבות הרבה יותר, ועשירות הרבה יותר מפניה של הפורנוגרפיה המסחרית הבנאלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully