וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאוול מפיק גרסה קולנועית ל"אמריקן איידול"

חן רוזנק

2.8.2007 / 13:17

השופט הקשוח עובד על סרט שישלב בין הריאלטי המזמר לבין "תהילה". "זאת תהיה הגרסה המוזיקלית של 'רוקי'- אנדר-דוג, שמעביר את הזמן בכיף", אומר קאוול

הכוכב האמיתי שמאחורי "אמריקן איידול", השופט מטיל האימה (עלאק), סיימון קאוול, עובד בימים אלה על סרט חדש, פרוייקט מוזיקלי תחת השם הזמני " Star Struck".

בהשראת סרט הקאלט "תהילה" של אלן פארקר מ-1980, ו"כוכב נולד" האמריקאי, גם הסרט "סטאר סטרק", יחשוף את מאחורי הקלעים של ריאלטי מזמר.

"הסיפור מסופר דרך עיניהם של עשרת המתמודדים", אמר קאוול, שיפיק את הסרט, "אנחנו רוצים שזאת תהיה הגרסה המוזיקלית של 'רוקי'- סיפור של אנדר-דוג, סרט שמעביר את הזמן בכיף".

"'תהילה' סיפר על צעירים שרוצים להיות מפורסמים, וכדי לעשות זאת הם נרשמים לבית הספר לדרמה", אמר קאוול, "ההבדל, 25 שנה אחרי, הוא שכל מי שרוצה להיות מפורסם בימינו נרשם ל'אמריקן איידול'".

סרט נולד

בשביל האותנטיות, תפקידי המתמודדים, התפקידים הראשיים, ילוהקו באמצעות אודישנים ארציים פתוחים כמו אלה שמשמשים תכניות ריאלטי אמיתיות. קאוול מקווה שהאודישנים יתחילו כבר בתחילת שנה הבאה, בשבע או בשמונה ערים בארה"ב, ומאמין שחשוב שהשחקנים הראשיים יהיו אנונימיים.

"כדי להינות מהסרט, אתה חייב לצפות בשחקנים ולהאמין שהם באמת מתחרים בריאלטי", אמר קאוול. כמו ב"אמריקן איידול" גם באודישנים לסרט יתפקד קאוול כשופט, וממש כמו כל תכנית ריאליטי גם הסרט ייפתח בסצנות מתוך האודישנים.

קאוול, שעסוק בימים אלה בעבודתו כמפיק בפועל של תכניות הריאלטי "America's Got Talent" של אן.בי.סי ו" American Inventor" של אי.בי.סי, חשב על הרעיון לסרט כבר לפני כשנתיים. אחרי שפגש מספר כותבים, הוא בחר בתסריטאי הטלוויזיה הבריטי, גונת'ן הארווי, שעובד יחד עימו בשנתיים האחרונות.

"תמיד ידענו שתכנית כמו אמריקן איידול תהיה מצליחה", סיפר קאוול, "יש לי את אותה התחושה לגבי הסרט". צנוע משהו הבריטי הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully