וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה וטקסט, טקסט ותמונה

אודי שרבני

6.8.2007 / 12:10

כמה פרדוקסאלי, קרחת בשביל להסתיר התקרחות. לאודי שרבני ולאייזק הייז יש חמאה חמה של נשמה

אתה צריך לגלח את הראש בפעם אחת. להגיע לגילוח ללא מראה שתבדוק את המאחורה שלך. מבחינתך, בסוף התהליך, גילוח הראש צריך לקחת את זה בפעם אחת. שלוף את הסכין, מרח את הקצף, הרכן את ראשך לפני טקסיות הגילוח. לווה את ההליכה של עצמך, תמשיך עם עצמך.

אם אי פעם חשבת שתראה את עצמך מגולח ראש, אז נסה לחשוב עליך שוב. אולי סתם אתה כאחד העם, אומר על עצמך מי זה ההוא עם הראש המגולח, לבטח הוא. לא, לבטח הוא. או שאולי לבטח הוא בכלל. אבל בסופו של דבר, ראשך מגולח. זה אתה. משם רק נותר לך להפר את שלוות האחרים, הם פתאום יגלו (למשל) שמבחינת האופי שלך, אתה בכלל לא אמור להיות מגולח, אבל האופי שלך כפוי מעכשיו; אתה איש עם קרחת על הסכין עם כל המשתמע על כך. שימוש נבון בפדל ווא-ווא יספיק אותך בתור דרך התחלה. דיבור עם קול נמוך ימשיך אותך בתור התחלה. 'היי מותק', ייצא מעצמך בהמשך.

אקססוריז. איזו מילה זאת, 'אקססוריז', לפעמים נדמה לי שהמילה עצמה מתכתבת עם תפקידה; אקססוריז היא מילה שכולה מלאה אקססוריז. אק-ס-סו-ריז. אתה שם שרשרת מזהב, כבדה, היא מוחצנת עכשיו שראשך מגולח. אתה שם משקפיים, משקפיי שמש, והם, כן עכשיו הם מוחצנים. אתה מרכין ראשך; הגולגולת שלך, המגולחת, גם היא אקססוריז בפני עצמה. שימוש נבון בראש מגולח, גם הוא אקססוריז.

שימוש נבון בראש מגולח הוא להסתיר התקרחות מבצבצת, אבל זה בסדר. אתה אוחז בידך שקית אידיאולוגית של גילוח באופן מכוון. זמן מה לאחר מכן, עם אפרוריות השטח המגולח, שיקרך יצוף מעל לראשך; אתה מגלח בשביל לעשות "הכל יחידה אחת", בשביל להחביא עם גילוח חלקים מוקרחים. כמה פרדוקסאלי, קרחת בשביל להסתיר התקרחות.

אנשים עם קרחת מפצים עצמם בזקן צרפתי. ככה פתאום, זקן צרפתי-איטלקי-סעודי, גם מלא, מגיע פתאום משום מקום ואתה, הבפנים שלך בכלל לא מאופיין במראה שלך, אבל זה כבר לא תופס לגביך. אתה קשה מבחוץ ורך מבפנים? לא, אתה לא רך מבפנים, זה פשוט האנשים שאוהבים לעשות הפכים בראשם בשביל לסדר לעצמם מחשבה, הם מחפשים חומות בשביל לשבור. אתה גם רך מבפנים, אתה גם קשוח מבחוץ, אתה גם רך מבחוץ, אתה גם קשוח מבפנים. אנשים לא מסתדרים עם גם. אנשים לא מסתדרים שם שפת הריבוי. גמים. אתה חמאה חמה של נשמה; מותכת אבל קשה להחזקה מרב חום.

אתה צריך לתכנן את ראשך המגולח; אתה יכול לגלח עם כיוון הזיפים, אבל זה יחזיק פחות זמן. אתה יכול לגלח נגד כיוון הזיפים וזה יחזיק יותר זמן, אבל יחזק את שורשיך המועטים ובכך זמני פעולת הגילוח יהיו קרובים. אתה מגולח פרדוקסאלי, אתה. בכל מקרה, אתה צריך לבחור ולהתאים את גילוח ראשך. אם הוא לעכשיו או אם הוא מתוכנן, נניח לאירוע משפחתי או צילום אולפני שיתרחש למחרת.

אתה צריך כמובן לדעת שסכין חדש עושה את העבודה, אבל סכין גילוח של שימוש שלישי (נניח) יכול להוריד לך את השיער בדיוק כפי שאתה רוצה לאותו יום מכוון. מישוש גולגולתך יגלה כמה נקודות שלא גולחו, אתה צריך להעביר יד נגד הכיוון בשביל לזהות אותן, ואז.

עם הזמן כבר לא תכוון מראה נוספת מאחורי ראשך בשביל לראות מה יצא. עם הזמן לא תצטרך מראה בשביל מה שאתה לא רואה אצל עצמך, בעצמך. אתה צריך לקחת את הזמן, לא לעשות את זה מהר כמו מכונה, אל תהיה כמו זרם מוזיקלי שכופה עצמו על אורך השירים שלך. שבור את זה, גלח גם את זה. הרכן את ראשך ועם הזמן תפתח יכולת לראות איך זה יצא לך בלי מראה. בקיצור, תהיה אייזק הייז.

Isaac Hayes, Hot Buttered Soul, 1969

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully