וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: מאט כיסח את הומר

חן רוזנק

6.8.2007 / 12:45

"זהות אבודה", החלק השלישי בטרילוגיית מותחן הריגול העיף את המשפחה הצהובה מצמרת הטבלה, והפך לסרט בעל הפתיחה הכי חזקה בהיסטוריה בחודש אוגוסט

ג'ייסון בורן חזר, ובדרכו לשבירת השיא כסרט בעל הפתיחה הגדולה ביותר בחודש אוגוסט מאז ומעולם, קרע ת'תחת להומר סימפסון (שלמען האמת, אינה משימה כזו קשה בהתחשב בעובדה שאב המשפחה הוא כרסתן גאה). "זהות אבודה", הסרט השלישי בסדרת האקשן בה מככב מאט דיימון כסוכן CIA שמחפש אחר עברו הבלתי ידוע, הרוויח 70.2 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים בצפון אמריקה.

הרווחים של הסרט הנוכחי עלו בהרבה על אלו של השניים שקדמו לו: "זהות כפולה" פתח בזמנו רק במקום השני בטבלה, עם 27.1 מיליון דולר ביוני 2002, והבא אחריו "זהות במלכודת", נחת במקום הראשון בטבלה ביולי 2004 עם 52.5 מיליון דולר. שני הסרטים הללו הרוויחו כ-485 מיליון דולר יחד בכל העולם.

ה"זהות" האחרון לא רק שזכה לרווחים גבוהים בהרבה, אלא על הדרך, גם הספיק לשבור את שיא הסרט בעל הפתיחה הרווחית ביותר בחודש אוגוסט בהיסטוריה, כשעבר את 67.4 מיליון הדולר שהרוויח "שעת שיא 2" באותו סוף השבוע ב-2001.

צער בעלי חיים

השולט משבוע שעבר, "הסימפסונים – הסרט" התגלצ' למקום השני עם רווחים של 25.6 מיליון דולר בארה"ב ובקנדה. למרות נפילתו הכואבת שמסתכמת ב-65 אחוזים, הסרט הצהבהב הספיק לגרוף עד עכשיו 128.6 מיליון דולר ברחבי ארה"ב, ו-315.5 מיליון דולר ברחבי העולם.

הישר במקום השלישי פתחה קומדיית האקשן של דיסני, "Underdog", שמספרת על גיבור-על בעל ארבע רגליים וזנב מכשכש אחד, עם 12 מיליון דולר בלבד. את הטבלה חותמים קומדיית הגברברים, "צ'אק ולארי", של אדם סנדלר, ומחזמר הפאייטים של ג'ון טרבולטה, "היירספריי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully