וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי מנכ"לים בהד ארצי

חן רוזנק

6.8.2007 / 14:44

מי שעמד בראש חברת התקליטים בחמש השנים האחרונות, רוני קליינפלד, התפטר מתפקידו. במקומו מונה גיל אדמוני, עד לאחרונה סמנכ"ל השיווק בחברת yes

כסאות מוזיקליים: מנכ"ל הד ארצי וטאוור רקורדס, רוני קליינפלד, הודיע היום על פרישה מתפקידו. תהליך הפרישה סוכם עם בעלי החברה, ועתה הוא יוצא לפועל, עם מציאת מחליף. במקומו של קליינפלד מונה גיל אדמוני ששימש עד לאחרונה סמנכ"ל שיווק בחברת yes. גורמים בחברה מסרו לוואלה! כי העובדים הופתעו מאוד מדבר עזיבתו של קליינפלד.

"הגעתי לחברה לפני חמש שנים, במהלכן עברה החברה מהפסדים כבדים לרווחיות והיא כיום מובילת שוק בכל תחומי העיסוק שלה", מסר קליינפלד בהצהרה לעיתונות, "חמש שנים היא קדנציה מכובדת ומיציתי את תפקידי. אני מודה לחנני רויכמן (בעל החברה) ולכל עובדי החברה על תמיכתם ופעולותיהם במהלך השנים האחרונות". קליינפלד אף הוסיף כי הוא בודק בימים אלה הזדמנויות חדשות בשוק.

כזכור הד ארצי עברה תהפוכות לא מעטות בזמן האחרון – מצד אחד הפסידה החברה את חוזה ההפצה שלה עם חברת הענק וורנר BMG, והפסיקה בעצם להפיץ מוזיקה לועזית. אך מן הצד השני, החתימה בזה אחר זה רצף של אמנים מקומיים בולטים ביניהם ג'קו אייזנברג, מאיה בוסקילה, דנה אינטרנשיונל ולאחרונה גם ריטה ורמי.

"אני נרגש מהכניסה לתפקיד מנכ"ל הד ארצי, זה תפקיד מרתק בשוק משתנה", אמר גיל אדמוני אמר, "חברת yes בה עבדתי במשך שש שנים, היא חברה יוצרת תוכן, תכנים דיגיטליים ואינטרנט ואני שמח מהאתגר לפעול עתה בתחום המוזיקה".

"אני מודה לרוני קליינפלד על תרומתו לחברה ועל העובדה שהכניס אותי לתחום המרתק של היצירה", מסר בעל החברה, חנני רויכמן, "אני מאחל לרוני קליינפלד הצלחה בהמשך דרכו". לגבי גיל אדמוני הוסיף "מוזיקה תמיד היתה ותמיד תהיה, וההתפתחות של השוק היא התפתחות של דרכי הפצת התכנים המוזיקליים. אני מאמין שאדמוני, שבא מחברה העוסקת ביצירה עצמאית והפצת תכנים, יזניק את החברה בתנאי השוק המתבהרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully