וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחרון של אדריאן שלי - בפתיחת פסטיבל הנשים

6.8.2007 / 16:01

השחקנית, שנרצחה בסמוך לסיום הצילומים, לא זכתה לראות את "מלצרית", שיוקרן בפתיחת הפסטיבל ברחובות

"מלצרית", סרט הקולנוע של השחקנית, תסריטאית ובמאית הקולנוע האמריקאית אדריאן שלי, נבחר לפתוח את פסטיבל הבינלאומי לסרטי נשים, ב-5 בספטמבר ברחובות. שלי, שהתפרסמה בסרטי הקולנוע העצמאיים של האל הארטלי, ("האמת שלא תיאמן", "אמון הדדי"), נרצחה ב-2006, בביתה שבניו יורק. היא נמצאה על ידי בעלה כאשר היא תלויה מסדין שנכרך סביב צווארה ונתלה על מוט וילון בחדר האמבטיה. על אף שנראה לכאורה כי מדובר בהתאבדות, טביעות רגליים בלתי מוסברות בחדר האמבטיה הובילו את המשטרה אל פועל בניין, מהגר בלתי חוקי מאקוודור בן 19, אשר הודה ברציחתה של שלי.

שלי שכתבה, ביימה ואף שיחקה ב"מלצרית", נרצחה סמוך לסיום הצילומים ולא זכתה לראות את סרטה בשלמותו. הקומדיה, בה מככבים לצד שלי גם קרי ראסל (פליסיטי) וג'רמי סיסטו ("עמוק באדמה"), הוקרנה בפסטיבל סאנדנס האחרון.

הסרט יוקרן בבכורה ביום רביעי, 5 בספטמבר, בערב הפתיחה החגיגי של הפסטיבל, שייתקיים במכון ויצמן. למחרת יחלו הקרנות סרטי הפסטיבל השונים במתחם קולנוע "חן" בעיר. הפסטיבל יינעל במוצאי שבת, 8 בספטמבר, בהכרזה על הזוכות בתחרות הישראלית.

הפסטיבל הבינלאומי הרביעי לסרטי נשים, נוסד בשנת 2004 כדי לקדם סרטי נשים ויוצרות מישראל ומהעולם. השנה הוא יעמוד בסימן תשוקה, ובמסגרתו יוקרנו למעלה מ-60 סרטים, כ-30 מתוכם סרטים של יוצרות ישראליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully